sobota 2. novembra 2013

Avon Care Fresh Hydration Rozžiarujúci krém na ruky s citrónom a výťažkami z uhorky, 100 ml, cena 2,90 eur

Som lajdák. Nie vždy sa mi chce čakať, kým krém na ruky vsiakne a prestane ma obmedzovať v bežnej činnosti, preto sa počas dňa nekrémujem až tak často, ako by som chcela a mala. Večerný rituál krémovania rúk /a nôh/ však vynechám ozaj málokedy.
Momentálne mám doma celkom slušnú zbierku krémov na ruky – štyri kusy. Keďže ich však používam aj na chodidlá, miniem ich raz-dva.
Všetky moje krémiky, ktoré momentálne na striedačku okupujú miesto pri mojej posteli, nesú jeden názov značky, ktorou je Avon. Za minimálnu cenu - v akcii ich zoženiete aj za 1 euro! - poskytujú rukám naozaj dostatok komfortu a presne to sa mi na nich páči. Málokedy použijem krém inej značky, keďže s týmito som spokojná.
Dnes bude reč o rozžiarujúcom kréme na ruky s uhorkou a citrónom.

Áno, dala som sa nalákať na predstavu sviežej ovocnej vône. Ale som tomu celkom rada. Krémik je ľahšej – pozor, nie riedkej! - konzistencie, dobre sa rozotiera, chladí a rýchlo vsiakne do pokožky rúk. Bonusom je veľmi pekná, ovocno-žuvačková vôňa. Tu mi však nedá nepoukázať na malú zaujímavosť. Krém je zo sady, ktorá zahŕňa aj telové mlieko a pleťový krém. Oba tieto výrobky voňajú rovnako, naozaj ako kombinácia uhorky a citrónu, ale – je to zvláštne, avšak je to fakt – vôňa krému na ruky je úplne iná!
Napriek tomu, s výrobkom som spokojná. Čo sa týka "rozžiarujúceho" účinku, nejak som ho nepostrehla, ale za takú sumu som vďačná aj za to, že krém pekne hydratuje. Vďaka prítomnosti citrónu však je pravdepodobné, že krém naozaj má aj tento účinok - musia posúdiť tí, čo majú problémy podobného charakteru.
Viac než zaujímavé je ale zloženie krému. Okrem nejakého toho tradičného parabéniku a avizovaných výťažkov z citrónu a uhorky obsahuje aj extrakt z hrozna, extrakt z koreňa moruše čiernej a šišaku bajkalského! Až sa človeku nechce veriť, čo za dobré veci sa vmestia do krému za 1 euro!
Vďaka ľahšiemu zloženiu je krém vhodný skôr na leto alebo na používanie v interiéri. Ja si však k nemu rada „pričuchnem“ v ktoromkoľvek ročnom období.

plusy:            zloženie, vôňa, rýchla vstrebateľnosť
mínusy:        nevhodný na celoročné používanie, prítomnosť parabénov

celkové hodnotenie: 8/10

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...