sobota 20. júla 2013

Bioderma Atoderm Nutritive, 40 ml, cena 6,85 eur

K tomuto krémiku som sa dostala asi pred troma rokmi, keď mi začali moje "zimné" problémy so začervenaním pleti a odvtedy naň nedám dopustiť, tiež ho zaraďujem medzi moje TOP výrobky. Ako aj jeho názov napovedá, používam ho predovšetkým v zimnom období, ale keď som minulý rok v lete bojovala s ekzémom na tvári, poslúžil mi rovnako dobre aj v júni :).

Jeho konzistencia je pomerne hutná, avšak po nanesení na pleť sa takmer okamžite vpije bez toho, aby pleť zanechal mastnú. Vytvorí na nej jemný film, ktorý cítite len na dotyk - v žiadnom prípade nevidíte - a ktorý ju ochráni pred nepriazňou počasia či prípadným vysychaním alebo podráždením pleti. Naniesť si ho na tvár je skutočná radosť! :)
Krém neobsahuje parabény, ale ani UV filtre, takže odporúčam doriešiť to vhodným make-upom. Na druhú stranu, vďaka ich absencii je vhodný aj na nočné použitie.
Dostanete v lekárňach tento rok už za neuveriteľných 6,85 eura!

plusy:            účinok, konzistencia, cena
mínusy:        Balenie by mohlo byť väčšie! :)

celkové hodnotenie: 10/10

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...