piatok 11. októbra 2013

Bioderma Micelárna voda Sensibio H2O, 2 x 500 ml, cena 20 eur

Nie je to tak dávno, čo svet - aspoň ten náš slovenský - o micelárnych vodách ani nechyroval a dnes má ich zastúpenie pomaly každá kozmetická značka. Ja som už asi tri roky verná tým od značky Bioderma.

Priznávam, som dosť lenivá a tiež nerada skladujem doma milión produktov /kto ma pozná, asi sa dosť zasmeje :)/. Po zistení, že moja pleť sa už bude radiť do kategórie citliviek, jedného pekného, ale mrazivého večera som sa zastavila v lekárni a kúpila micelárku - aj keď to bola najskôr tá z radu Hydrabio - a odvtedy nepoužívam nič iné. Žiadne tonikum, nič. Len micelárka Sensibio alebo Hydrabio, hydratačné sérum a krém. A moja pleť mi je za to naozaj vďačná. Poďme sa však bližšie pozrieť na micelárnu vodu Sensibio.
Sensibio H2O je primárne určená pre citlivú pleť, takže žiadne podráždenie nehrozí - naopak, pleť upokojí. Napriek jej jemnosti si však hravo poradí aj s mejkapom akéhokoľvek druhu a pleť zanechá dokonale čistú. Údajne zvláda aj vodeodolnú riasenku. /To ale potvrdiť nemôžem, keďže ja ich nepoužívam./ Vyskúšala som už väčšinu dostupných balení Sensibio micelárky, od najmenších po najvačšie, s pumpičkou alebo bez. Najväčšie litrové balenie je s pumpičkou, kvôli veľkosti sa s ním o niečo ťažšie manipuluje, cenovo však vyjde najvýhodnejšie - dostanete v lekárňach za cca 20 eur a vydrží naozaj veľmi dlho. Toto balenie som používala 2x denne asi počas 7 mesiacov. Pre mňa osobne ešte vhodnejšie balenie je však to klasické pollitrové vo verzii 1 plus 1 zdarma, ktoré momentálne okupuje moju poličku. Tiež za 20 eur.
Je len málo vecí, ktorým som v kozmetike verná a táto micelárna voda medzi ne jednoznačne patrí. Je to jeden z mojich TOP výrobkov a vrelo ju odporúčam naozaj každému.

plusy:            účinok a zároveň šetrnosť k pokožke, pohodlné odlíčenie a vyčistenie pleti, cena za akciové balenia
mínusy:         za tie roky som skutočne žiadne nenašla... snáď tá cena za neakciové balenia :)

celkové hodnotenie: 10/10

- claire -

2 komentáre:

  1. Tak ja som micelárku objavila len nedávno, aj to len vďaka tomu, že som ju dostala ako vianočný darček :-) (Týmto zároveň srdečne ďakujem mojej sestre ;-) Presne povedané dostala som maličké balenie zelenej biodermy, ktoré som už stihla zlikvidovať a teraz používam červené pollitrové balenie. Aj keď spočiatku sa mi zdalo minimálne divné, že si večer po odlíčení sa micelárkou neumyjem tvár ako som to mala zaužívané, musím povedať, že som si na to veľmi rýchlo zvykla :-) Plus používať len jeden prípravok namiesto troch je na nezaplatenie!!! A dokonca mám pocit, že sa mi aj pleť zlepšila, ale to môže byť len súhra náhod :-) V každom prípade za mňa dávam tejto micelárke palec hore!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, z takýchto správ sa vždy veľmi teším! ;) Ja som si tiež veľmi rýchlo zvykla na tú pohodlnosť, použitie čohokoľvek navyše ma už normálne obťažuje! :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...