sobota 2. novembra 2013

Regina Sport Balzam na pery s UV filtrom, 4,8 g, cena cca 1,70 eur

Nebudem chodiť okolo horúcej kaše a priznám sa – som skutočná maniačka na balzamy na pery. Nemám síce v každej kabelke zo dva – tri kusy, ale v zásobe mám väčšinou viac než slušnú kôpku ešte neotvorených horúcich noviniek, ktorým som nedokázala odolať. Rovnako rada, ako skúšam novinky, sa však k niektorým kúskom aj rada vraciam. Medzi ne patrí aj tento tradičný balzam na pery, ku ktorému som si za tie roky používania vybudovala priam citový vzťah :).

Keď píšem „za tie roky“, myslím to doslovne. Vôňa tohto balzamu na pery ma sprevádza už od detstva a spája sa mi predovšetkým s letom a prázdninami. A keďže vôňa je naozaj mocná čarodejka, nečudo, že sa tohto balzamu neviem nasýtiť! ;)
To, že sa mi táto vôňa spája práve s letom, nie je náhoda. Balzamík ako jeden z mála výrobkov na pery tej doby totiž obsahoval a obsahuje UV filter. Na obale síce nenájdete bližšiu špecifikáciu, ale to mi nezabráni v tom, aby som výrobku dôverovala a vracala sa k nemu každé leto.
Prečo som tomuto balzamu verná? Väčšina balzamov na pery s UV filtrom má jeden – a pre mňa naozaj podstatný – problém. Zanechávajú na perách biely povlak. A to ja neznesiem! Okrem toho, nehydratujú a nevyživujú zrovna bohvieako.
Môj „prázdninový“ balzam na pery je však výnimka. Je dosť tuhej konzistencie a práve také balzamy ja uprednostňujem. Nielen, že sa vám pri horúcom počasí neroztečie v kabelke, ale pery aj poriadne vyživí a zanechá ich hodvábne jemné. Aj keď je biely, na perách nezanechá absolútne žiadnu farebnú stopu a hodí sa tiež ako podklad pod rúž aj lesk. Pery premastí a hlavne ochráni pred škodlivým žiarením.
No a tá vôňa... :) k nej som sa už vyjadrila.
Nechcem tvrdiť, že som už v detstve bola taká uvedomelá, že som v lete používala výrobky s UV filtrom - tento balzam na pery si ma jednoducho našiel :). Dnes si už uvedomujem dôležitosť UV ochrany a preto sa odteraz posnažím mať jednu Reginu Sport na poličke nielen v lete, ale aj počas zvyšku roka. Zimné slniečko býva rovnako silné, ako to letné, ale skrývať sa pred ním ja naozaj nemám v pláne.

plusy:             vôňa, účinok, UV filter, cena
mínusy:     malá „kozmetická vada“ - obal sa pri nosení v kabelke dosť ľahko ošúcha, prípadne popuká

celkové hodnotenie: 10/10

- claire -



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...