sobota 20. júla 2013

Yves Rocher Balzam na pery Malina, 4 g, cena 2,30 eur

Hoci rada experimentujem v tejto oblasti, k balzamom francúzskej značky Yves Rocher sa vždy rada vraciam. Za nízku cenu poskytujú mojím rozmaznaným perám dostatočný komfort.

Prvýkrát som vyskúšala tri klasické druhy týchto balzamov /hydratačný hroznový, výživný mandľový, reparačný s maslom karité/ ako súčasť balenia orbitiek a bola som fakt milo prekvapená. O nejaký čas som chamtivo objednala obe predvianočné limitované verzie citrón-vanilka a mandľa-ruža a vďaka skvelej vôni som bola nadšená dvojnásobne! Preto som pochopiteľne neodolala, keď som v katalógu objavila novinky v podobe malinového a kokosového balzamu. Zvlášť som sa tešila na ten malinový, kvôli jeho očakávanej vôni a krásnej cyklámenovo-ružovej farbe - ktorej som sa zároveň ale aj trošku obávala. Nemám totiž v obľube tónovacie balzamy... Jednak si nimi vždy kade-tade povychádzam ponad líniu pier a jednak si myslím, že mi tie farby moc nepristanú. 
Samozrejme, moje obavy sa potvrdili. Ak si aplikujete len jednu vrstvu balzamu, je to ok, ale ak si tyčinkou po perách prebehnete minimálne 3 - 5x ako ja, farba je už dosť intenzívna.
Takže malinový balzamík napriek svojej tradičnej kvalite a očarujúcej malinovej vôni putoval na výmenu so starým dobrým hroznovým, ktorý si objednala moja mama...
Kokosový som ešte neskúšala, už teraz sa teším, keď príde jeho čas! :)

plusy:            účinok, vôňa, konzistencia, cena
mínusy:         tónovanie /čo ale niekto môže považovať za prednosť!/

celkové hodnotenie: Z pochopiteľných dôvodov teda dnes výrobok neohodnotím - vzhľadom k tomu, že som sa ho "zbavila" - inak by si zaslúžil čistých 10!














- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...