piatok 13. decembra 2013

Bioderma Hydrabio Peelingový krém, 75 ml, odporúčaná cena 16,19 eur

Keďže nám v partnerských lekárňach stále prebieha akcia 2 + 1, nezaškodí pozrieť sa výrobkom francúzskej Biodermy trochu bližšie na zúbok. Dnes to pre zmenu bude pleťový peeling z radu Hydrabio, určený pre citlivú a dehydrovanú pokožku.




Bez škrupúľ môžem hneď na úvod vyhlásiť, že som našla ideálny peeling. Väčšinu výrobkov z radu Hydrabio mám veľmi rada a patria k mojim kozmetickým stáliciam. Je dosť možné, že sa k nim pridá aj tento výrobok.
Konzistencia peelingu, ako už názov napovedá, je krémová, peelingové čiastočky sú naozaj jemné, takže nejaké "doškrabanie" pleti nehrozí /niektoré peelingy sú schopné vám pleť doslova zbrúsiť!/, zároveň však sú dostatočne hrubé na to, aby dôkladne odstránili odumreté čiastočky vrchnej vrstvy pokožky. 





Peeling je veľmi jemne parfumovaný, podobne, ako ostatné Hydrabio výrobky a túto vôňu ja naozaj môžem. Napriek parfumácii sa mi ešte nikdy nestalo, že by nejaký výrobok z tohto radu moju pleť podráždil.
Na rozdiel od oriflamáckeho šmirgľa, tento peeling výrobca odporúča používať 1 - 2 krát týždenne, čo je naozaj primerané. 
Čo je však na tomto výrobku najlepšie, je účinok. Po žiadnom pleťovom peelingu som pleť nemala hladučkú a zároveň hydratovanú, ako to bolo v tomto prípade! Žiadne ťahanie, žiadne podráždenie, len skvelý pocit z pokožky hebkej ako detská prdelka! :)
No ale aby som len nechválila... Jedna vec ma totiž naozaj sklamala. Je fakt, že pleťový peeling je vec, ktorá vydrží naozaj dlho - môj predošlý peeling som používala asi rok. To však nemusí výrobcu nutne viesť k tomu, že do tuby natlačí peeling tak do polovice objemu! Fotografia snáď napovie viac:

3x použitý peeling o množstve veľkosti lieskového orieška... malého :)

Peeling nepatrí k najlacnejším / v "mojej" lekárni stál do 14 eur/ a hoci ja som si ho vybrala zdarma v rámci vernostného programu Bioderma, množstvo ma naštvalo rovnako, akoby som zaň dala plnú sumu. Je mi jasné, že žiadny výrobca nenarve obal až po vrch, ale toto už sa mi zdá príliš. Pôvodne som myslela, že za túto "nepríjemnosť" strhnem výrobku nejaký ten bodík, ale keďže je naozaj taký dobrý, udeľujem absolutórium.

plusy:          účinok s absenciou pocitu ťahania, šetrnosť k pokožke, vôňa
mínusy:      množstvo výrobku v tube!

celkové hodnotenie: 10/10

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...