piatok 3. januára 2014

Balea Aqua Hydratačné sérum, 30 ml, cena cca 3 eur

Tak, a máme tu prvú tohtoročnú recenziu. Mám slabosť pre hydratačné séra. Tie kvalitné nie sú práve lacnou záležitosťou, ale vec je jasná - za kvalitu sa platí. To by som však nebola ja, keby som nehľadala alternatívu aj medzi tou cenovo prístupnejšou kozmetikou. Tentokrát ma moja snaha zaviala k DMkovským pultom a ich značke Balea.
Hydratačné sérum za nejaké 3 eurá, no kto by nekúpil. Ak ste zvedaví, ako môj podozrivý experiment dopadol a najmä ako toto sérum obstálo v súboji s podobným sérom od Yves Rocher, čítajte ďalej.






















































Balenie výrobku je na prvý pohľad jednoduché - plastová nádobka s pumpičkou zodpovedá cene - ale myslím, že maximálne účelné.  Možno nie je také "honosné" ako pri boosteri Yves Rocher, ale mne osobne to ani trochu neprekáža.
Moja tolerancia sa ale zmenila na nadšenie, keď som sa nádobke lepšie prizrela - viď foto nižšie! :)


Snáď to vidíte aj vy :) - áno, mnou toľko oceňovaný vytláčací piestik, ktorý som vychválila do nebies pri tomto očnom kréme! Tak teraz už naozaj nepochopím /alebo áno?/ politiku niektorých renomovaných značiek, ktoré neprestávajú využívať pumpičky, ktoré nesiahajú až po dno alebo tuby, ktoré nevládzete už v polovici používania výrobku stlačiť tak, aby vám vyšiel obsah na svetlo božie...
No, poďme sa radšej pozrieť na zloženie a účinok výrobku, ktorý zhrniem asi jednou vetou: Vaša vysmädnutá pleť vás síce asi velebiť do odpadnutia nebude, ale určite nebude frflať! :)


Ako vidno na fotke, sérum je pomerne riedkej konzistencie, vďaka čomu sa ľahko nanáša, pri aplikácii príjemne chladí a tiež sa dobre vstrebáva. Môjmu nosu lahodí tak isto - vôňa je len veľmi jemná, najviac ju vystihuje asi slovíčko "čistá". Na pokožke nelepí, zanechá ju jemnú a nerobí problémy ani pod mejkapom.
Čo sa týka dlhodobého efektu, tu už veľké zázraky nečakajte. Keďže sérum nie je hutnejšej konzistencie, sotva možno očakávať, že jeho účinky budete na pokožke cítiť ešte na druhý deň ráno. Hoci sérum obsahuje také dobroty ako glycerín, pantenol, kyselinu hyalurónovú a vitamín E a podľa slovenského prekladu je určené na suchú pleť, tú by uspokojil naozaj len ťažko. Osobne by som tento výrobok odporučila skôr ženám s normálnou pleťou, ktoré chcú svojej pokožke dodať trošku tej "vody".
Potiaľto by sa moje hodnotenie účinku v podstate zhodovalo s účinkom boosteru od Yves Rocher. Okrem balenia však podstatným faktorom, ktorý hrá v prospech Balea Hydratačného séra, je samozrejme cena. Nevidím najmenší dôvod dávať za niečo s podobným účinkom sumu viac než 3x vyššiu! A navyše ako bonus premyslené balenie, ktoré aj pri tej mini-cene šetrí naše peňaženky a umožní výrobok využívať do poslednej kvapky... Niet čo dodať.
Dieru do sveta s týmto výrobkom síce neurobíte, ale za vyskúšanie rozhodne stojí!

plusy:          balenie, vôňa, nedráždi pleť, cena
mínusy:      krátko trvajúci účinok

celkové hodnotenie: 6,5/10

- claire -

2 komentáre:

  1. Vyzerá zaujímavo, možno by mojej mastnej pleti neprekážalo. Asi sa po ňom v DM-ke popozerám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za tú cenu by ozaj bola škoda neskúsiť ho ;)...

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...