streda 22. januára 2014

La Roche-Posay Fyziologický micelárny roztok, 200 ml, cena cca 12 eur

Nestíham, nestíham, nestíham! Písať "na tri strany" sa jednoducho nedá, ale čo keď u mňa prevyšuje tá chuť písať sem! ;) Tak nenechajme blog umrieť na nečinnosť a strihnime aspoň jednu malú recenzijku...
Na micelárne vody nedám dopustiť. Ešte v novembri sa mi dostala v rámci skvelej akcie do rúk micelárka La Roche-Posay, avšak k jej testovaniu som sa dostala až nejak okolo Vianoc. Toto je ona :) :




Balenie vcelku malé, ale za tie cca 4 eurá, ktoré v balíčku vyšla...
Keďže princíp fungovania micelárok je v podstate rovnaký, nebudem tu nikoho zaťažovať omieľaním starých známych faktov. V čom je teda micelárka LRP iná ako tie ostatné?
Nuž... pár vecí sa nájde.
Momentálne mám doma tieto micelárky:



... a aj keď vodeodolné riasenky nepoužívam /trikrát fuj, skutočne na ne nemám nervy!!!/, musím skonštatovať, že micelárka od LRP odličuje asi najslabšie.
Je fakt, že toto "odličovadlo" je ultra jemné a podľa mňa by nepodráždilo ani tú najväčšiu citlivku, ale na dokonalé odlíčenie tých tampónikov musím použiť trochu viac.
Hoci je voda určená na citlivú pleť a neobsahuje parabény, parfum v jej zložení nájdete. Hoci som už počula názory, že niekomu vonia táto voda po ružiach /no tak čuch je asi veľmi individuálna vec!/, mne okamžite pripomenula žuvačku. Zrejme Orbit pre deti - áno, priznávam sa, aj keď už dávno pradávno do tejto vekovej kategórie nespadám, Orbitky pre deti občas žujem! Takmer vzápätí ma ale napadla iná asociácia. Smecta. Kto niekedy túto lahôdku užíval, pochopí. Čím viac som sa snažila vsugerovať si, že micelárka od LRP predsa len vonia po žuvačkách, tým viac sa mi do mysli tlačil liek proti hnačke! Takže ozaj neviem, ako budem na záver recenzie tento odér hodnotiť.
Cena za balenie je pomerne vysoká, takže nie je veľká pravdepodobnosť, že by som si ju zámerne kupovala, avšak v zásade to nevylučujem. Na záver by som moje dojmy zhrnula asi takto: ide o veľmi šetrný výrobok, ktorému vďaka svojej jemnosti trošku ubrali na účinku.
Používate micelárne vody? Ktorá je vaším favoritom? 

plusy:          jemnosť k pleti, vôňa /variant žuvačka/
mínusy:      slabší odličovací účinok, cena, vôňa /variant Smecta/

celkové hodnotenie: 8/10

- claire -


2 komentáre:

  1. Lepšiu top 3 by sme ani samé nevyskladali :) Nám sa zdá micerálka od LRP o niečo lepšia ako od Biodermy, ale zasa tá lepšie odličuje takže je to ťažký súboj ... Každopádne Smectu mi to nepripomína, no zase ja som ju narozdiel od ostatných mala celkom rada :)) Missy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo preboha, Smectu??? :D
      Moju pleť nedráždi ani LRP ani Bioderma /ani Dermacol ;)/, tak preto uprednostňujem skôr tie, čo lepšie odličujú, ale inak je fajn... Dokonca veľmi fajn, by som povedala :).

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...