pondelok 17. marca 2014

Jean-Baptiste Grenouille by sa potešil...



... a ja dúfam, že nebude jediný! Snáď vás dnešným príspevkom neunudím k smrti – popravde, nútim so do neho už istý čas a stále nie a nie spichnúť ho. Nakoniec som si ale povedala – prečo nie... voňavé tóny, podtóny či nadtóny síce nutne unudia každého, ale ja sa im pokúsim vyhnúť.





Patrím k tým ženám, ktoré s nadšením na seba nastriekajú hocičo, čo zaváňa akýmkoľvek ovocím – a kľudne to môže byť aj osviežovač vzduchu na záchode, mne je to jedno. Fruit rulez!!! Okrem ovocných vôní pravidelne ulietavam aj na tých vodovo – sviežich. Sto ľudí, sto chutí, takže naozaj neviem, koľkým z vás sa teraz trafím do vkusu, tak ale budiž...
Takže, predstavujem vám svoju malú zbierku parfumov, parfumových vôd, toaletných vôd, vôd z vodovodu, atď. 



Ako vidno už z fotky, drvivá väčšina voňaviek je už v pokročilom štádiu rozkladu používanosti. 
Najdrahším kúskom v mojej zbierke je moja stálica a dnes už priam kult – Versace Bright Crystal



Viem, že veľa blogeriek frfle práve na masovú obľúbenosť tejto vône, ale mne plne vyhovuje a mám už jej druhé balenie. Je dostatočne intenzívna, zároveň svieža a ja ju jednoducho milujem. Aj keď niektoré baby ju odporúčajú ako ideálnu vôňu na leto, u mňa veľké a rozhodné NIE a preto moje používanie tejto vône končí plus-mínus dňom jarnej rovnodennosti. Cena za 90ml flakónik cca 35 eur na internete.

Spevácke kvality Christiny Aguilery ma nechávajú chladnou, ale tento parfémik ani veľmi nie. 



Vôňa na môj vkus trochu ťažšia a v mojom prípade vhodná skôr na večer, ale páči sa mi. Výdrž je tiež vcelku slušná. Napriek všetkým pozitívam nie som si istá, či by som si parfum ešte kúpila. Cena za 15ml flakónik cca 12 eur na internete.
Na rade máme mladšiu, menšiu a nedokonalejšiu sestra ružového Versaceho – Versace Yellow Diamond



S vôňou nie som úplne stotožnená, ale ako sa vraví, darovanému koňovi na zuby nehľaď... Nie je to najhoršia vôňa na svete, ale sama by som si ju určite nekúpila a na jej "kyslú" arómu musím mať vyslovene náladu. Oceňujem praktické, menšie balenie, ktoré je o niečo vzhľadnejšie než to veľké pri Bright Crystale. Zároveň však to moje musím značne ofrflať, keďže pri aplikácii vône mám zababrané od vody celé prsty! Asi nejaké chybné balenie. Cena za 30 ml flakónik cca 25 eur na internete.

Oriflame Midsummer Woman, ďalší z mojich obľúbencov a tentokrát niečo z tých sviežejších vôní. 



Na katalógovú toaletku pomerne vysoká cena, vzhľadom k trvanlivosti by mohla byť aj lacnejšia /minimálne o polovicu/. Napriek týmto nedostatkom, vôňa sa mi páči, mám už druhé alebo tretie balenie a kľudne aj nabudúce. Akciová cena za 50ml flakón sa zvyčajne pohybuje v katalógu okolo 16 eur.
O toaletke Yves Rocher Mango - Marakuja som už písala tu



Toto je možno jedna z tých presladených vôní typu "sprej do WC", ale mne na leto úplne vyhovuje. Nevydrží síce nič, ale je pre mňa tak letno dokonalá, že mi vôbec nevadí, že si ju na seba striekam každú polhoďku. Už teraz som zvedavá, s akou limitkou vyrukuje YR počas tohtoročného leta! Cena za 100ml "fľaštičku" v kamennej predajni i katalógu cca 8 eur.
Pokračujeme ďalším z mojich letných favoritov. Milujem nielen prežieranie sa melónmi, ale aj ich aplikáciu na seba v akejkoľvek forme. Telový sprej od Avonu je jednou z možností.



Telový sprej predstavuje ideálne osvieženie počas horúcich letných dní a ja ním niekoľkokrát denne zvyknem obšťastňovať svoje končatiny a šiju. Sprej je naozaj osviežujúci a aspoň na pár minút ním prevoniate celú miestnosť. No, faktom je, že naozaj len na PÁR, ale ten osviežujúci efekt za to stojí! V ponuke máte niekoľko voňavých verzií telových sprejov, takže vyberie si určite každý. 100ml plastové fľaštičky v zásade kupujem v akcii pod 2 eurá.
Z leta sa prehupnime naspäť do treskúcej zimy a omrknime posledné dve vône v mojej zbierke. Obe sú výhrami v súťažiach a obe sú od Avonu.



Little Gold Dress už od prvého ovoňania lahodila môjmu nosu /na rozdiel od jej staršej sestry Little Black Dress, ktorej výhra by ma uviedla do hlbokej depresie/, preto ma výhra tohto parfumu v giveaway u Lucky naozaj potešila. Vôňa nie je taká ťažká, ako pri už spomínanej staršej sestre, preto ju používam zatiaľ pomerne často, ale na leto tiež pôjde na zaslúžený odpočinok. Parfum má slušnú výdrž. 50ml flakónik v akcii odstanete za cca 15 eur.
Posledným kúskom v mojej zbierke vôní je Sensuelle od Avonu



Vôňa so zľahka púdrovým nádychom nie je vyslovene zlá, ale moja šálka kávy to až tak úplne nie je. Výdrž je fajn. Ako súčasť výhry ma síce potešila, ale sama by som si ju - aj vďaka lacno vyzerajúcemu flakónu - zrejme nekúpila. Katalógová cena v akcii za 50ml sa tiež pohybuje okolo 15 eur.
No, a sme na konci. Ak ste článok dočítali až sem, tak vám úprimne gratulujem. Ja totiž podobné články väčšinou nečítam. Z úcty k hore spomenutému parfumérskemu géniovi som ale túto tému na mojom blogu vynechať, pochopiteľne, nemohla :). 

- claire -



 

2 komentáre:

  1. Tú Bright Crystal musím konečne skúsiť :) Keď miniem polovicu toho, čo má, tak niekedy budúci rok k Vianociam si ju budem môcť kúpiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Určite ju vyskúšaj niekedy, mňa zatiaľ ešte neomrzela...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...