pondelok 24. marca 2014

UPDATE: Telový peeling Mineral Beauty System s vôňou levandule

Môj blogerský pôst, ktorý som si /nedobrovoľne!/ pod vplyvom polopracovných povinností cez víkend dala, mi vydržal presne - nedeľu. Usúdila som totiž, že ak vám to nejakou nepravdepodobnou súhrou blbých náhod prestáva páliť, na rozptýlenie nepadne nič lepšie, ako strihnutie malej kozmetickej recenzie ;). Že áno.
Takže dnes vás obšťastním prvým apdejtom - novou verziou pôvodnej recenzie na môj najmilovanejší telový peeling ever. Telový peeling s obsahom soli a oleja od značky Mineral Beauty System...




... s vôňou:


Druhé balenie tohto peelingu sa ku mne dostalo s dvojročným meškaním. Asi rok trvalo, lež som si spomenula na jeho názov /čo nezapíšem do mobilu, na to zaručene zabudnem!/ a ďalší rok som sa chystala k jeho objednávke, pretože /celkom nepochopiteľne!/ zakaždým dostalo prednosť niečo iné! S tohtoročnou jarou však konečne prišla aj chvíľa môjho peelingového miláčika a ja už teraz môžem prezradiť, že som z neho rovnako nadšená ako pred rokmi.
Čo ma na prvý pohľad upútalo, bola konzistencia výrobku.


V kelímku plávala na povrchu evidentne oddelená vrstva oleja - čo predtým, až kým som peeling nevyskúšala, som ani len netušila, že by nejaký olej mohol obsahovať /no áno, priznávam, kedysi som bola ťažký ignorant, čo sa čítania etikiet týka, tým sa to vysvetľuje!/.
Pred samotnou aplikáciou je teda vhodné peeling trošičku premiešať.




















































Ako snáď vidno z fotky, peeling je značne hrubej konzistencie - preto vám k dôslednému vybrúseniu karbobrúskou postačí aj menšie množstvo. Pozor: Ak nechcete skončiť s predranou vrstvou epidermy, nech vás ani len nenapadne používať peeling denne! Úplne postačí raz, maximálne 2x do týždňa. Je to skrátka PORIADNY peeling.
Čo je na tomto telovom peelingu najúžasnejšie - a nezachytiteľné foťákom -
 je jeho účinok. Po aplikácii peelingov /akýchkoľvek/ sa v drvivej väčšine prípadov môžeme tešiť na síce vyhladenú, ale aj pekne presušenú pokožku, ktorá vyžaduje okamžitú prvú pomoc vo forme krému alebo telového mlieka. V prípade tohto peelingu ale niečo takéto nehrozí! Pokožka totiž ostane tak hodvábne jemná a vyživená, až tomu nebudete spočiatku veriť!
Čudovanie ale nie je na mieste, stačí jedným očkom mrknúť na zloženie výrobku, ktoré obsahuje naozaj slušnú porciu všetkých možných olejov /a aj jeden parabénik a BHT, ale to u mňa za väčšie povšimnutie ani veľmi nestojí/.


Pokožka je po aplikácii peelingu tak dokonale vláčna a vyživená, že ja po tomto procese krém ani mlieko už nepoužívam! Zo zásady. A to je u mňa, šialenca do mazania telesnej schránky, naozaj vec nevídaná! 
Ak si neviete predstaviť brúsenie pokožky bez následnej aplikácie NIEČOHO, kľudne tak robte, ale určite aspoň raz vyskúšajte dať peeling len tak, samotný. Uvidíte, že sa do neho zbláznite tak, ako ja! ;)

plusy:          dôkladné vyhladenie pokožky, vyživenie a hydratácia, vôňa
mínusy:       samozrejme žiadne, ako sa u jedného z mojich TOP výrobkov aj očakáva!

celkové hodnotenie: 10/10

- claire -

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Plne súhlasím. Mám v pláne vyskúšať všetky verzie... maniak, no... :)

      Odstrániť
  2. k tej otázke na fb, či GFCčko funguje alebo nefunguje...mne nefunguje...ešte stále:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne potom večer pre zmenu zas fungovalo... Som sa skúšala prihlasovať sama seba cez moje GFC :D Ale tak štve ma to, raz to ide, raz nie...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...