štvrtok 20. marca 2014

Updates alebo za všetkým stojí gróf Dracula a Viktor Frankenstein

V prvý jarný deň /hurá, dočkali sme sa!/ vás obšťastním trošku menej tradičným postíkom, snáď mi všetci odporcovia akýchkoľvek obkecávačiek odpustia. Dnešným dňom štartujem sériu "apdejt" článkov na niektoré kozmetické výrobky,  o ktorých som písala v hlbinách počiatkov môjho blogu. 




Keď som začala písať tento blog, pracovala som na článku o "Majstroch hrôzy" a priam zúfalo som si potrebovala oddýchnuť od všetkých tých vampírov, vlkodlakov, monštier a podobne poetických vecí /osôb?/. A čo kozmetickú maniačku od všetkých takýchto úchylností odreaguje najlepšie? No áno, ani jednej kozmetickej maniačke to vysvetľovať nemusím. S vervou som sa preto v jeden horúci letný deň /presne 20. júla minulého roku/ u krstnej na dvore pod orechom s noťasom na kolenách pustila do písania článkov na kozmetický blog. Hoci ešte nie tu na "blogspote"...
Keďže však drakulovia, frankenštajni, penyvajsovia a kreatúry im podobné sa nástojčivo hlásili v podobe termínu odovzdania článku, recenziám som nemohla venovať toľko času, koľko by som chcela a koľko by si poriadne recenzie vyžadovali.
Preto som sa rozhodla, že čas od času urobím refresh niektorých najstarších recenzií, pretože sa väčšinou týkali výrobkov, ktoré sú tie NAJ. 
Dúfam, že sa vám nové recenzie s dôslednejšou fotodokumentáciou budú páčiť. 
A na čo sa v sérii "update" článkov môžete tešiť? Tak napríklad na telový peeling od Mineral Beauty System, Hydrabio Sérum, Atoderm Nutritive alebo Sensibio Light od Biodermy, telové mlieko s ureou od Balea, skvelé sprcháče z Lidla a samozrejme veeeeľaaaaaa balzamov na pery! ;)

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...