štvrtok 17. apríla 2014

Malý veľký pomocník

Už dávnejšie som vám sľúbila malý postík o jednom skvelom pomocníkovi, ktorý by nemal chýbať v kozmetickej výbave žiadnej kozmetickej maniačky. Rozjasňovač.
A vôbec to nemusí /ale môže! :)/ byť ten od talianskej značky Pupa Milano, o ktorom hodíme dnes krátky pokec.





























Kúpa rozjasňovača od Pupy bola celkom impulzívna záležitosť - aj keď som istý čas predsa len pociťovala slabučké nutkanie zaobstarať si nejaký. Že to bol tento od Pupy, za to môže len to, že mi predajňa vošla do cesty. Ako áno, uznávam, bežnému človeku predajne obvykle do cesty nevchádzajú, ale každá kozmetická maniačka určite vie, o čom hovorím! ;)
Až do minulého roka som svoj život prežila v šťastnej nevedomosti a nejaké záležitosti, ktoré mali rozjasniť moju tvár, som naozaj neriešila. Dnes už viem, že to bol jeden z mála zásadných omylov, ktorých som sa v mojom živote dopustila! S rozjasňovačom a farbou na líčka totiž vyčaríte na svojej hlave zaručene novú tvár! :)
Rozjasňovač Luminys Touch ma vyšiel na cca 10 eur a vybrala som si - ako inak - najsvetlejší odtieň 01. Obsah je ukrytý v už klasickej forme pera s tenkým štetčekom:






































Rozjasňovač spojazdníte klikaním na opačný koniec pera. Pozor! Menej trénovaným jedincom hrozí presilenie palca! Kým dostanete obsah von z pera, naozaj musíte klikať viackrát! /Neskôr už postačia 2 - 3 kliknutia./
Takto vyzerá rozjasňovač samotný /Samozrejme na ruke. Na tvári vyzerá inak! :D/:



























Konzistenciu riešiť príliš nemusíte, pretože na pleť si ho budete nanášať  naozaj v pidi-množstvách.Ja osobne ho najprv na miesta, ktoré chcem rozjasniť, nanesiem štetčekom a následne vklepem do pokožky prstom. Bacha! Tento rozjasňovač dosť rýchlo zasychá, preto odporúčam s vklepávaním príliš nečakať!
Rozjasňovač sa po čase trošku usádza v jemných vráskach, ale nie je to nič tragické /Hlavne to neprežeňte s množstvom!/ a voľným okom to zbadáte tak zo vzdialenosti dvoch centimetrov. Čo asi väčšina ľudí sa na vás z dvoch centimetrov nepozerá, takže nemusíte mať prehnané obavy...
Aby ste boli s výsledkom spokojné aspoň tak ako ja, treba si uvedomiť jednu vec a opakovať si ju každý večer pred spaním aspoň 99x - rozjasňovač nie je korektor! NEZAKRYJE vám kruhy pod očami a už vôbec nie vyrážky a podobné záležitosti! Slúži na presvetľovanie miest na vašej tvári a nič iné - tým trošku samozrejme pomôže aj tmavým kruhom pod očami, ale určite nečakajte kompletné prekrytie.
Na záver podstatná vec: Kam aplikovať rozjasňovač? 
Nuž, budem stručná - skopírujte si otázku a hoďte do googlu. Počet zobrazených výsledkov: 19 200. To snáď postačí! :)
Moje hodnotenie výrobku... no sama neviem. Určite Luminys Touch nie je ten najdokonalejší rozjasňovač v pere na svete, ale s efektom, aký dokáže vytvoriť, som veľmi spokojná a vôbec by som sa mu v budúcnosti nebránila. A holým faktom je, že vďaka nemu som sa na rozjasňovače /presvetľovače :)/ namotala natoľko, že odteraz ich z ruky nedám!

plusy:          efekt, aký vytvára; balenie so šikovným aplikátorom
mínusy:       slabulinké zaliezanie do vrások, po rozotretí by mohol byť krémovejší

celkové hodnotenie: 8/10

- claire -

6 komentárov:

  1. Nuž, tento typ výrobku používam tiež len niekoľko mesiacov. Dostala som sa k Max Factoru a som s ním veľmi spokojná, takže nejak nerozmýšľam nad zmenou značky.
    Faktom je, že kruhy pod očami nezakryje úplne, ale vcelku sa dá. Tiež používam odtieň 01 najsvetlejší.
    A oddnes som hrdou majiteľkou Nobilis Tilia Hyaluronového séra a aj Argánového oleja, aby som bola krajšia ako doteraz :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si nehovoríš pri akejkoľvek novinke v kozmetickej zbierke tak ako ja, že lepšie to už byť hádam ani nemôže?! :D Tak gratulujem k novým prírastkom, nech padnú na úžitok ;)
      Max Factor rozjasňovač som zatiaľ nezaregistrovala, tak je možné,že keď miniem tento, poobzerám sa po ňom...

      Odstrániť
    2. Ja som tak nejak dosť konzervatívna a najmä nemám chuť experimentovať keď mi niečo vyhovuje :). Takže napr. šampón na vlasy som používala 2 roky ten istý !!! A potom som zmenila - zostala pri tej istej značke, len zmenila farbu šampónu :) :).

      Odstrániť
    3. To ja zas nie - rada sa k obľúbeným veciam vraciam, ale musím popritom skúšať aj ďalšie... no, blogerka ;).

      Odstrániť
  2. Naozaj super článok, aj som sa pobavila :D Po tvojej recenzii by som tento rozjasňovač rada skúsila, no Pupa mi vošla do cesty len raz :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík, no veď to je aj zmysel mojej "práce", pobaviť ľudí /aj seba :)/... netreba brať všetko smrteľne vážne a už vôbec nie kozmetiku, ani keď ste kozmetická maniačka najťažšieho kalibru ;).
      Ono tej predajni aj treba dať šancu, aby ti mohla do cesty vojsť! ;D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...