streda 2. apríla 2014

Moja NAJ čistiaca pleťová maska

Už som tu kedysi spomínala, že mám veľmi rada pleťové masky od Avonu z radu Planet Spa. Stoja pár šuntov a sú naozaj fajn. Okrem toho, niektoré aj pekne voňajú /aj keď tá, o ktorej bude dnes reč, po alkohole - čo by mohol ale tiež niekto oceniť! ;D/.
Pokladám si preto za svoju psiu povinnosť oboznámiť vás s maskou, ktorá sa síce už zrejme nevyrába /naposledy na Vianoce v limitovanej ponuke ako mini verzia v cestovnom balení viacerých výrobkov, ktorú som ale trestuhodne prepásla!/, ale je tak dobrá, že naozaj dúfam, že ju Avon ešte do ponuky doplní.
Energizujúca zlupovacia pleťová maska s bielym čajom:




Čo už môže človek čakať od zlupovacej masky? Jedine to "zlúpnutie" nadbytočných častí pokožky tváre, ktoré vám väčšinou pleť slušne vysuší a podráždi a vy po byte beháte s červeným ksichtom a na tvár šupnete prvý krém, ktorý vám príde pod ruku.
Pri tejto maske si ale kľudne môžete dať pohov! Maska má už takmer tradičnú gélovú, mierne lepkavú a nie extra hustú konzistenciu. Zloženie si pre pokoj duše radšej nečítajte, nie je tam písané nič, čo by potešilo oko milovníka prírodnej a biokozmetiky /Tak nebolo by zrovna logické, ak by sa nejakí biofilovia hrnuli do aplikovania pleťovej masky z Avonu, že jo!/.



Čo je na maske najlepšie, je jej účinok. Napriek tomu, že maska ide z tváre pomerne ľahko zlúpnuť, pleť ostane naozaj božsky jemná a naozaj žiarivejšia! A aj VĎAKA tomu, že ide z tváre zlúpnuť tak ľahko, počas jej používania mi pleť ani raz nepodráždila.
Takže ak by ste sa ma pýtali, či by som si túto masku s porciou alkoholu, metylparabénu a BHT kúpila aj v budúcnosti, tak vám odpoviem 3x ÁNO. Maska je naozaj skvelým pomocníkom pri pravidelnom domácom čistení pleti a bez toho sa ja nezaobídem. Ak sa v avon-katalógoch ešte niekedy objaví, asi si urobím peknú zásobu.

plusy:          účinok, pohodlné narábanie s maskou, cena
mínusy:       zloženie

celkové hodnotenie: 10/10

- claire -

2 komentáre:

  1. Moja obľúbená maska z tejto rady je zlupovacia maska s japonským saké a ryžou. Tvár krásne zjemnila, vyhladila a krásne prevoňala :-) Lenže už peknú dobu som masku v katalógu Avon nenašla...škoda :-( Budem si musieť nájsť nejakú inú...
    Mala som viacej masiek z rady Spa a v podstate boli všetky super, ale táto ryžová mi vyhovovala najviac...
    Nehovoriac o tom, že je zlupovacia a ja som tak bola ušetrená pracného zotierania masky s tampónikom, vodou a nakoniec mi aj tak "nezlupovacie" masky skončili vo vlasoch po obvode tváre a hneď za vyčistením tváre nasledovalo umývanie vlasov :-)
    R.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, tiež mám radšej zlupovacie masky, hlavne keď som v časovom strese ;). Tú masku chvália viaceré baby, tak asi niečo na nej bude - ja som ju tuším kedysi mala, ale zdá sa mi, že na môj vkus držala na tom ksichte o niečo viac, než by mi bolo milé... ale je možné, že sa mýlim! :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...