pondelok 9. júna 2014

Povinná výbava na leto

S nedôverou pozerám na ortuť teplomera a deň odo dňa nervačím viac a viac. Už len predstavu dlhodobých horúčav znášam s riadnym hlavybôľom a môj kocúr, ktorý sa labužnícky vyvaľuje na slnku, trpí u mňa v lete občasným nepochopením. A keďže môjmu letnému ideálu "deň 27, noc 15" sa pomaly ale isto vzďalujeme, nedá mi nepustiť do sveta pár slov na tému, čo ma toto leto ochráni pred tým žltým upírom tam hore a čím sa budem chladiť, ak svoju dávku slnečných lúčov predsa len preženiem.




Dnešný post neberte ako recenziu. Niektorým vecičkám sa určite ešte bližšie na zúbok pozriem, takže dnes si moju kozmetickú výbavu na leto len v rýchlosti predstavíme.
Moja úroveň UV ochrany sa zvykne pohybovať okolo tridsiatky, mojej tvári však doprajem. Preto už nejaký ten rôčik nedám dopustiť na päťdesiatkové opaľováky od Biodermy






































Keďže ako väčšina pracujúcej "inteligencie" /schválne v úvodzovkách/ presedím celé dni v bezpečnom tieni kancelárie, opaľovák na tvár používam takmer výlučne len o víkendoch /kedy si to zasa riadne užijem, že!/. Napriek tomu musím dodať, že cielené lapanie bronzu mi je cudzie asi ako Jennifer Lopez v inej konzistencii než rúžovito-tyčinkovitej. Opaľujem sa zo zásady len na bicykli, popri turistikovaní alebo počas rytia sa v záhrade, pri vode uprednostňujem bezpečnosť akéhokoľvek listnatého porastu nad mojou hlavou.
Z uvedeného vyplýva, že naozaj nemám kedy riešiť nejaké natieranie sa mliečkami, krémikmi či olejčekmi na opaľovanie. Ideálnou voľbou už niekoľko rokov u mňa je transparentný sprej na opaľovanie SunDance z DMka, o ktorom som vám nejaké to /skúpe/ slovko utrúsila už tu






































A keďže som pomerne ofrfľala /ne/vôňu tohto výrobku, DMko prišlo toto leto s voňavučkou limitkovou novinkou /na obrázku vľavo/:

zdroj: dm drogerie markt Slovensko - facebook





































Ak bude sprej naozaj voňať ako sľubovaná kombinácia pomarančov a papáje, kupujem na kilá!
Balzamy s UV filtrom sú nutnosťou. Moja aktuálna zbierka rozpoužívaných balzamov predstavuje tieto tri kúsky:





Na sprej na vlasy s UV filtrom som si tak nejak zvykla a mám lepší pocit, keď si pred "opaľovaním" postriekam nielen telo, ale aj frizúru niečím mokrým a ochranným. Tento dvojfázový sprej od Baley navyše teraz krásne voní... a voníííííííííí...






































No a poďme na nejaké tie cool tipy - čiže tipy, ako sa v lete schladiť. Medicinálny gél po opaľovaní, opäť zn. SunDance, síce trochu /dosť!!!/ lepí, ale urea a pantenol v zložení predsa len s vašou rozhorúčenou tvárou urobia svoje. Napokon, akciová cena euro dvadsaťpäť ospravedlňuje všetko, že :).









































Na túto letnú sezónu som si v Nemecku ukoristila sprej po opaľovaní s aloe vera lidláckej značky Cien, ktorý by mal pokožku nielen schladiť, ale aj upokojiť a hojiť.






































K starostlivosti o spálenú pokožku patrí aj ultra-jemný sprcháč. Z vlastnej skúsenosti môžem vrelo odporúčať tento z Lidla, ktorý vďaka obsahu aloe vašu pokožku upokojí. 






































No a poslednou lahôdkou v mojej letnej výbave - a zároveň MUST HAVE ten najabsolútnejší: termálne vody v spreji. Môžete ich využívať na tisíc spôsobov, ale pre mňa ten najdôležitejší - letné osvieženie. Kdekoľvek a kedykoľvek. Garantujem vám, že ak ich raz vyskúšate, už sa ich nevzdáte a bude to závislosť na celý život! Ale o týchto mojich obľúbencoch ešte reč zrejme niekedy bude ;).
Moja aktuálna zbierka /ne/termálnych vôd v spreji:

/Mimochodom, ak si kúpite júnové číslo časopisu Zdravie, vyfasujete ako darček 50ml balenie takejto vody od Avéne. Dobrá príležitosť vyskúšať ;)./
Takže, milé moje čitateľky, to by bolo pre dnešok všetko. Tešíte sa na leto alebo by ste skôr zaliezli do myšacej diery pred slnečnými lúčmi? Máte skúsenosti s niektorými výrobkami z mojej letnej výbavy?

- claire -


8 komentárov:

  1. Vďaka za tipy :). Niečo poznám, niečo aj používam, niečo používať nebudem.
    Zdravie som si kúpila, ale vodu od Avéne som tam nemala :(. Zato so si od tejto istej značky kúpila plné nekabelkové balenie 1+1 zdarma za skvelú cenu :). V práci na stole sa vždy zíde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja idem nejaké vody čeknúť zajtra do lekárne, tak uvidíme, s čím prídem ;)
      Hm, tak to by ma nas*alo teda... ale zas ja kupujem časopisy väčšinou podľa toho, aké darčeky sú pribalené :D /okrem MIAUka prirodzene :D/

      Odstrániť
  2. :) na ten sprej od Baley na vlasy mám zálusk :) a pomáha ti aj nejako či to je len dobrý pocit že si si dala niečo na vlásky? :D Lebo dva dni som sa teraz opaľovala a cítim že moje vlásky su svetlejšie ale aj suchšie :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evidentne práve na to NEvyťahovanie farby mi naozaj pomáha... Aj keď u mňa je to trochu kontraproduktívne, keďže mi blond "melír" až tak nevadil... /aj keď mi ho viaceré kaderníčky ofrflali, čo za neprirodzený melír mi to aká kaderníčka mohla tak urobiť, taký pravidelný, no... :D/
      Ale teda samozrejme ide aj o osvieženie a ten dobrý pocit :)

      Odstrániť
    2. teraz som ostala taká skeptická :D neviem no, mne sa to vyťahovanie farby skôr páči :D ... asi ostanem pri tekutom kondicioneri od gliss kuru :D :D klasika a neomrzí

      Odstrániť
    3. jo, ide o priority! :D
      Ani neviem, že Gliss Kur má nejakú UV ochranu...

      Odstrániť
  3. Moja letná výbava je veľmi podobná, preferujem skôr faktor 30, 50 mi pripadá skôr k moru, opaľujem sa rada, ale nikdy to dlho nevydržím pol hodiny a potom končím, skôr sa opaľujem pri vode, keď mám na sebe mokré plavky je to znesiteľnejšie. A vo vode človeka aj viac opáli ako len tak na sucho. No a termálna voda v lete to je už proste podmienka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám trošku nábeh k pigmentovým škvrnám, tak preto na tvár tá 50tka...
      No jo, pri/vo vode je to znesiteľnejšie, ale chládok je chládok ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...