štvrtok 17. júla 2014

Darovanému koňovi...


Dávno sme tu nemali žiadny postík, venovaný nejakému peknému rúžu, tak si dnes jeden strihneme.
Po tomto kúsku od Essence, ktorý vám dnes ukážem, už asi márne budete snoriť po drogérkach /ak by vás to samozrejme napadlo, že/. Rúž je to naozaj už tak trochu prehistorický a dostala som ho /presnejšie ICH, keďže jeden dostala aj máti dáltnová!/ ako darček k nákupu v DMku. Zrejme sa rušila stará kolekcia...





























Priznám sa, keď som prvýkrát uvidela odtieň, nastal u mňa menší kolaps. Blivajzová cukríkovo ružová farba s trblietkami, no to určite bude pre mňa to pravé orechové... Jedine tak zožrať - na pery len za trest!
Hoci som v tom čase blogovaniu ešte neholdovala, mala som odjakživa dostatočné kozmetické povedomie a rúž som napriek všetkým výhradám /slabé slovo!/ vyskúšala.
A ako sa ukázalo, urobila som celkom múdro. To, ako rúž vyzerá na perách, nie je totiž vôbec až také zlé:



















NAŠŤASTIE, rúž sa nevyznačuje zrovna hyperpigmentáciou, takže obáv, že dopadnete ako vychrtlá bábika s blonďavou hrivou, ultrakrátkym telom a ultradlhými nohami sa obávať nemusíte. To, kvôli čomu niekto môže byť náchylný k spáchaniu rituálnej samovraždy, sú trblietky, ktoré ostávajú na perách aj vtedy, keď už farba zmizne, ale ja k tomuto odbojnému táboru nepatrím.



Holým faktom je, že rúž NEHYDRATUJE. Takže odporúčam použiť balzam na pery.
Dobrý dojem vo mne utvrdili ďalšie veci. Rúž je dostatočne tuhý a drží svoj dokonalý tvar aj po rokoch /ale po perách kĺže jedna radosť!/. 


 
Vôňa je zvláštna, nič nepripomínajúca, ale mne osobne sa páči.
No a čo nemôžem zabudnúť vyzdvihnúť, to je kvalita obalu! Balenie je pevné, otvoriť ide ľahko, ale rozhodne sa vám v kabelke samé od seba neotvorí! Rúž pri vytáčaní drží svoju lajnu ako pribitý a absolútne sa neotláča o okraje, čo nie je samozrejmosť ani u rúžov o dosť drahších! Takže za mňa naozaj pomyselný klobúk dole.
Rúž som teda nakoniec vzala na milosť a aj keď ho nepoužívam nejako extra často, zatiaľ úspešne odolávam aj nápadom dať kúsok č. 2 do niektorej giveaway. Kde ho už teraz totiž zoženiem???

plusy:          obal!!!, jemná farba, ktorú môžete vrstviť, vôňa
mínusy:      nulová hydratácia a výživa pier

celkové hodnotenie: 7/10

A teraz očakávam reakcie, čo za hnusná ružovo-trblietková to je :D... Aký najbláznivejší odtieň rúžu ste si kúpili/dostali vy?

- claire -





6 komentárov:

  1. Môj najbláznivejší rúž je vďaka svojmu odtieňu Astor Soft Sensation 204 Fushia Passion pretože je výrazný ale na druhú stranu krásna farba teraz na leto :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ten je NAOZAJ výrazný :)... Ale veľmi pekný, len na taký som ja asi moc mäkká :D Kiež by som nebola! :D

      Odstrániť
  2. Tak, môj totál úlet, ktorý sa v konečnom dôsledku ukázal ako tá najlepšia kúpa čo sa týka rúžu, je Dior Souveraine (757). Na mne vyzerá skvele v kombinácii s mojimi modrými očami a bledou pokožkou :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Áno, určite. Len tá cena :((. Ale musela som si spraviť radosť po zlom dni :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si práve dnes podobnú urobila :) Ale psssst :D
      /čoskoro, dúfam, na blogu! ;)/

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...