streda 30. júla 2014

Quick tip na ultralacné a ultradobré telové mlieko


K tejto mini-recenzii ma inšpirovala čitateľka Lenka, ktorá mala pár postov dozadu dotaz na telové mlieko, používané v kombinácii so samoopaľovákom. Ako som sa vyjadrila, môžete použiť v podstate akékoľvek telové mlieko, ktoré sa dobre rozotiera a ľahúčko vsakuje do pokožky. A ja tu mám teraz pre vás práve jeden takýto rýchly tip, ktorý môžete navyše zužitkovať aj /aj keď NIELEN!/ vtedy, keď vám kreditka aj peňaženka ronia krvavé slzy.


Hydratačné telové mlieko s avokádovým olejom značky Cien, určené pre normálnu pleť, tróni u mňa doma už po tretíkrát. Na jeho kúpu ma nalákala, of course, v prvom rade cena /cca 1 euro, nepamätám presne/, ale tiež zvedavosť.  A musím skonštatovať, že sa silno teším, že neušlo mojej pozornosti.




Telové mlieko je stredne hustej konzistencie, rozotiera sa nenormálne dobre, rovnako nenormálne dobre vsakuje do pokožky a okrem tohto všetkého ju uchová na pár hodín nenormálne hydratovanú a vyživenú! A pri aplikácii /nenormálne/ príjemne chladí!
Dovolím si tvrdiť, že mliečko je vhodné na celoročné používanie /a to je u mňa, milovníčky mastnoty, naozaj čo povedať!/ a je IDEÁLNE na aplikáciu spolu so samoopaľovákom. A okrem toho veľmi pekne vonia.
Aby som však nebola len taká dobrá, zlatá a milá, čo mi trošku vadí, to sú parabény v zložení. Ak by neboli, kupujem ho zrejme permanentne /Kecám, čo by som to bola za beauty-blogerku! B-)/. V každom prípade, ak vám nevadí občas sa namazať nejakým tým parabénikom, určite toto mliečko stojí za vyskúšanie!!!

plusy:          úúúúplne všetko okrem zloženia - účinok, cena, vôňa
mínusy:      zloženie, za ktoré stŕham maximálne 1 bod, nakoľko viac mi srdce nedovolí :)

celkové hodnotenie: 9/10

Skúšali ste? Skúsite? :)

- claire -

2 komentáre:

  1. Čitateľka Lenka ? :)
    Vďaka za tip. Takéto tipy (skvelý pomer kvality a ceny) mám najradšej.
    Len som zistila, že výrobky z niektorých Tvojich tipov značky Cien z Lidla nie sú k dostatiu vo všetkých (aj veľkých) predajniach. Tak neviem "kde soudruzi z NDR udělali chybu".

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))))) Dík a rado sa stalo.
      Toto mlieko som zatiaľ videla všade, ale samozrejme tento problém občas evidujem aj ja... No a potom pozor, nepopliesť si toto mliečko s tým s hnedým vrchnákom pre suchú pleť, to je dosť premasťujúce...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...