štvrtok 14. augusta 2014

Supersérum 55+ /alebo toto si o tri desaťročia určite zaobstarajte :)/



Výrobok, ku ktorému si dnes povieme pár teplých slov, bol pre mňa tak trochu úlet. Od kategórie 55+, pre ktorú je určený, mám ešte na míle ďaleko, ale keďže plné pracovné nasadenie sa prejavilo aj na mojej tvári, povedala som si, že vyskúšam. Veď prečo občas nenakopnúť prispatú pleť, že ;)...



K vyskúšaniu tohto výrobku som mala jeden celkom konkrétny podnet v podobe článku istej českej levanduľovej blogerky. Čo ma trochu odradzovalo, bola cena, ktorá sa pohybovala okolo nekresťanskej dvacky /aj to v akcii – plná pálka až nehoráznych 34e!/, ale tak čo by som pre svoju krásu neurobila, že jo :D...
Vyrovnávajúci a vyživujúci koncentrát s 30 vzácnymi olejmi Riche Créme Omega od Yves Rocher obsahuje o. i. sójový olej, ktorý obsahuje niečo, čo sa postará o to, aby vaša 55ročná pleť vyzerala tak na 35ročnú. 


Preháňam samozrejme :). Sójový olej v sére obsahuje Omega 3 6 9 mastné kyseliny, ktoré majú vyhladzovať a rozjasňovať pleť. A to je presne to, čo som potrebovala.
Balenie séra sa mi pozdáva. Ide o tradičnú pumpičku, vďaka ktorej určite nevydolujete z /prekvapivo ťažkej/ 40ml fľaštičky sérum do poslednej kvapky, ale zabezpečí vám aspoň hygienickosť balenia a pohodlnú aplikáciu. 


Keď sa prudko zamyslím nad tým, ako opísať konzistenciu séra, napadá ma len jedno slovné spojenie – gélovito-olejovitá. Sérum je dosť mastné a taká ostane aj vaša pleť, preto sérum odporúčam používať na noc – extrémne suché typy pleti by ho možno zniesli aj na deň, ale tam zas ja nepatrím.

Čo sa týka vône, tá je dostatočne divná, ako to už u niektorých YR výrobkov býva, ale tak nejak som si na ňu rýchlo zvykla.
A aké je moje hodnotenie účinku? No, musím skonštatovať, že som po dlhej dobe s nejakou pleťovkou veľmi spokojná. Sérum na seba patlem pravidelne každý večer už tretí mesiac a účinky sú viditeľné. Akože nie že by všetci odpadávali, keď ma na ulici zbadajú, to nie, ale vidím, že pleť už nevyzerá tak unaveno, je farebne zjednotená a nahováram si, že jemné vrásky sú predsa len o niečo menej viditeľné.
Za katalógovú kozmetiku obvykle nie som ochotná utratiť také pálky, ale tentokrát sa investícia vyplatila. Okrem toho, sérum napriek trojmesačnému používaniu mám minuté asi tak do tretiny obsahu, takže to vidím ešte tak na polročné večerné patlanie sa.
Takže, ktorá z vás potrebuje dať svojej pleti príučku, za seba môžem len odporučiť. Asi si sérum nebudem kupovať stále znova a znova – na to mám ešte nejaké to desaťročie čas - ale s výsledkom som viac než spokojná.

plusy:          účinok
mínusy:      cena + mastný efekt na pleti

celkové hodnotenie: 9,5/10

Celkom by ma zaujímalo, či dodržujete odporúčania vekových kategórií na kozmetike alebo je vám to tak trochu šumafuk a riadite sa skôr momentálnymi potrebami svojej pleti tak ako ja...

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...