streda 1. októbra 2014

Tentokrát riasenka, ktorú zbožňujem



Dámy a páni /ak tu nejakí ste/, tak toto je bomba! Nemusíte so mnou síce súhlasiť, ale ja hneď na úvod bez akýchkoľvek naťahovačiek musím slávnostne prehlásiť, že do tejto riasenky som sa zamilovala.  Relatívna novinka v astoráckych stojanoch – riasenka Seduction Codes N°2 Volume & Curve.


Čo sa rias týka, príroda mi skutočne „nadelila“. Myslím, že keby som riasy nemala vôbec, nikto by si ani nevšimol :D. /Priznávam to kvôli tomu, aby ste viac vedeli oceniť výsledok ;), inak by som sa prudko zatajovala! :D/ Moje riasy nie sú ani tak veľmi riedke a krátke /povedala by som, že výraz priemerne husté a priemerne dlhé na ne sedí dokonale :)/, ako sú nadpriemerne rovné a nadpriemerne farebne nevýrazné.
Na druhú stranu, príroda mi nadelila hrubý a tvrdý vlasový porast – vrátane rias. A teda nie je v silách každej riasenky tie moje drôty aspoň o nejaký ten milimeter nadvihnúť.
Takže moja základná požiadavka na riasenku je ZVÝRAZNIŤ a NADVIHNÚŤ. Což jasne svedčí o tom, že najnovší astorácky počin, ku ktorému si dnes dáme malý pokec, by eventuálne mohol byť pre mňa riasenkou snov, že.
Je tomu ale naozaj tak? Nuž, veď posúdite o chvíľočku samé.
Aplikátor riasenky je klasický vytáčaco-riasenkový, čiže zahnutý.


Musím povedať, že som sa s aplikátorom musela trošičku zžívať – vďaka mojim NEriasam totiž uprednostňujem tenšie kefôčky, keďže sa mi s nimi lepšie pracuje a táto je teda všetko len nie tenká. Toto je zároveň moja jediná pripomienka voči tejto riasenke – ak by aplikátor pôsobil trošku viac podvyživene, bola by to dokonalosť sama!
Prečo? No samozrejme pre výsledný efekt! ;)
Najskôr fotka môjho cteného oka, ako ho pánboh stvoril.


Ako samy vidíte, nie je to bohviečo :D. Takže si trošku napravme chuť ;).



Kefka naberie farby tak akurát, riasy sa začnú zlepovať asi tak pri osemdesiatejôsmej vrstve, pri dvoch-troch vrstvách sú nádherne hladké bez akýchkoľvek hrudiek, muších nôžok a iných nešvárov. Riasenka neopadáva a čo je pre mňa fakt number one, riasy NAOZAJ vytočí a v tejto mnou želanej polohe ich udrží celý deň.
Okrem tohto všetkého oceňujem aj pekný obal a veľmi prijateľnú cenu /odporúčaná cena 7,49e, ale na nete ju zoženiete aj takmer za polovicu!/.
Takže mne neostáva iné, ako chrochtať blahom a ja ďakujem pánubohu a zároveň značke Astor za to, že som túto riasenku mohla vyskúšať. Lebo ju vážne MILUJEM!!! :) /A ak sa prestane vyrábať, ja skončím s blogovaním a basta - to je vyhrážka, ak by niekto nepochopil! :D/

plusy:          účinok – vytočenie a zvýraznenie rias, obal, cena
mínusy:      Ak by bola kefka aplikátora trošku štíhlejšia, nenamietala by som.

celkové hodnotenie: bez pardónu 10/10

Skúšali ste túto riasenku? Aká je vaša NAJ?

- claire -




7 komentárov:

  1. Tebe naozaj pomohla a zvýraznila čo mala.
    Moja best je od Avonu taká žltá. Viem, Avon. Ale ja mám dlhé husté tmavé vytočené mihalnice a táto ich tak presne zvýrazní a zdôrazní, že som nič lepšie nenašla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Mne avoňácke riasenky moc nevyhovujú... Moja NAJ ever riasenka, čo som kedy mala, bola taká obojstranná od Astoru. Ale táto dnešná jej veľmo šliape na päty :)...

      Odstrániť
  2. Tuto som si chcela kupit ale kupila som si moju overenu Astor Boom. Nabuduce si kupim tuto :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som donedávna nedala dopustiť na špirálu od maybellinu Blackest black, ale potom som za smiešnu cenu objednala z ebayu od maybellinu False lashes a neviem si ju vynachváliť... aj ken najprv som bola zhrozená, ked som vytiahla von kartáčik,mala som pocit, že mi to z mihálnic spraví jednu veľkú zlepeninu, ale milo ma prekvapila... takže už ju zase budem objednávať...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mam teraz riasenku BEST od značky MOJE a neviem si vynachvaliť :) a to nemám rada umele kefky! :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vôbec nepoznám!!!!!!!! :-o
      Musím omrknúť ;).

      Odstrániť
    2. Kozmetika MOJE je ale dostupná len v CR bežne a u nas na SK len v niektorých predajniach :(

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...