pondelok 23. februára 2015

Tuhý parfum od L´Occitane

Dnes vám predstavím jednu malú a skvelú vecičku, ktorá sa – ako to už u mňa býva – ocitla v mojom nákupnom košíku celkom neplánovane, ale tak intenzívne na mňa kukala, že som skrátka nedokázala odolať.
Tuhý parfum s vôňou ružičiek od L´Occitane.


Ktorá z vás má doma tuhý parfum, nech dvihne ruku – predpokladám, že k nejakému závratnému číselku sa asi nedopracujeme. Tiež som tuhý parfum ešte v živote na seba nepatlala, takže porovnávať nebudem mať s čím. To mi ale nezabráni, aby som sa do tejto vecičky absolútne nezamilovala, že ;).


Povedzme si na rovinu, vlastniť a aplikovať na seba tuhý parfum je vec výsostne nepraktická. Ak vylúčime možnosť zdržovať sa v neustálej blízkosti umývadiel, tak si tú aplikáciu zodpovedné beauty-maniačky zas tak často neužijú. Aspoň teda ja k nim určite patrím a neumytými rukami do obsahu nejdem – aj to musím ešte pri šmrdlaní v tégliku a následnej aplikácii striedať jednotlivé prsty! :D Vône sú totiž na prípadné baktérie obzvlášť citlivá vec a ja fakt netúžim, aby mi parfém začal po mesiaci smrdieť ako ogrcaná kvetina po záruke.
Ak ale toto všetko prekusnete a budete tolerovať ten diskomfort, ktorý vám tento parfémik ponúkne, môžete sa vytešovať z tohto prekráááááásneho, chutnučkého, milého retro tégliku, ktorý vám v kabelke zaberie minimum miesta, ale vašu pokožku prevonia na celkom dlhé hodiny.


Ako ste si asi domysleli, parfémik vonia po ružičkách. Nikdy by ma ani len nenapadlo, že by som mohla fičať na ružových voňadlách, ale vôňa tohto ma na prvý oňuch dostala do kolien. Predstavte si vôňu tej najsladšie voňajúcej ružičky, akurát tak desaťkrát intenzívnejšiu, aby ste ju cítili následne aj z vašej pokožky. Nádhera!!! :)
Ak by niekoho zaujímalo zloženie...


10 gramové balenie by ste mali minúť do 18 mesiacov od otvorenia a ja som presvedčená o tom, že ak sa oň budete láskyplne starať, obsah vám vydrží aj dlhšie. Pretože sa míňa takmer neviditeľne.
Viem, viem. Väčšina z vás bude frfľať na jeho nepraktickosť. Povedzme si ale na rovinu, zaujal by vás obyčajný flakón tak, ako toto milé malé NIEČO? Mňa určite nie :).
Balenie tuhého parfumu vás vyjde na 9,50e, ak si chcete ale zacvakať za „komfort“, k dispozícii je aj klasický flakónik.

celkové hodnotenie: 10/10

Čo vy a tuhé parfumy? Zaujal vás?

- claire -

8 komentárov:

  1. Zasa si vyprovokovala nákupnú maniačku. :-) Vyzerá super táto vôňa. Možno si ju kúpim. :-) Vydrží aspoň toľko, čo toaletná voda, t.j. 4 - 6 hodín?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D
      Veron, bohužiaľ toľko nedá... Ale aj tak mi na takúto blbôstku príde tá výdrž slušná!

      Odstrániť
  2. Rozhodne je to netypický vynález a aj keď ten obal naozaj vyzerá sľubne, asi by ma po čase omrzel spôsob aplikácie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto sa väčšinou stáva aj mne, ale verím, že vďaka tej vôni to nebude prípad tejto vecičky...

      Odstrániť
  3. Ako si všímam posledné recenzie, u teba sa kopec vecí objaví vcelku neplánovane :))))).
    Myslím, že toto nebude tak celkom moja šálka kávy :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD radšej sa k tomu nevyjadrím!
      Ak pôjdeš okolo predajne, skús si ňuchnúť, fakt je tá vôňa úžasná...

      Odstrániť
  4. Ja som mala kedysi dávno podobný produkt od Yves Rocher a to teda bola krásna vôňa, škoda, že sa už nedá zohnať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôbec si nepamätám takú vecičku :(... asi som ešte moc mladá, no... ;D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...