piatok 27. februára 2015

Úžasne voňavá pleťová voda + kefkovitý bonus



Jednu vec Balea fakt vie. Bez ohľadu na to, či vec potrebujete alebo nie a už celkom bez ohľadu na to, či je vhodná pre váš typ pleti, skrátka jej nedokážete odolať. Lebo je to taká origo vecička, navyše zabalená v tak krásnom obale, že si poviete, že za tie peniaze ju musíte mať okamžite, aj keď je vám jasné, že ju zrejme nijako nezužitkujete. Podobný prípad bola aj jedna chutná,  voňavučká pleťová voda. Taká tá s púdrom a neodolateľnou vôňou malín. Dnes ale za moc dobrú asi nebudem ;).


Koho netrápi lesknúca sa pleť, nech sa hlási. Dokonca aj ja ako prívrženkyňa výživnejších mazadiel, určených pre suchú pleť, s leskom neustále bojujem. Preto keď mi DMka poslala na otestovanie pleťovú vodu, ktorú som vám stručne predstavila v tomto článku, silno som sa potešila. No veď uznajte, nie je to balenie dokonalé? :)


Začnime pozitívami. Pleťová voda vonia NÁDHERNE po malinách. Šťavnatých, sladučkých, skrátka zrelých na zožratie. Nie že by vôňa bola nejakou extra výhodou pre pleť, ak však vecička nedráždi, dokážem príjemnú vôňu náležite oceniť!
Pleťová voda je určená pre všetky tipy pleti a okrem oblaženia vašich čuchových buniek má slúžiť – a to predovšetkým – na zmatnenie pleti.
No takto. Pleťová voda naozaj zmatňuje. Ak si šupnete na ňu ešte nejaký zmatňujúci krém a mejkap a zafixujete púdrom, matný ksicht vám vydrží naozaj dlhšie, než keby ste použili obyčajnú pleťovú vodu.


Len teda týmto pozitíva asi končia. Pomer pozitíva – negatíva máme tak jedna k jednej /resp. dve ku dvom/, lenže tie negatíva sú pre mňa tak podstatné, že táto chutná vecička ašpiruje skôr na titul prepadák, než líbling mesiaca, bohužiaľ :(.
Ešte predtým sa ale mrknime na zloženie:


Prvým faktom, ktorý ma príliš nepotešil, je fakt, že ma voda na pleti ťahá, a to celkom dosť! Tento nepríjemný pocit mi otravuje život dokonca aj po tom, ako použijem krém a toto si nemyslím, že mojej pleti, ktorá má skôr sklony k vysušovaniu a dehydratácii, nejako extra prospieva. No neprospieva.
Tento fakt by som možno ešte s privretím všetkých päťdesiatichôsmych očí prekusla, čo ale neprekusnem, to je cuckovanie pod mejkapom.
Vodu s púdrom, ktorej hlavnou úlohou je vašu pleť zmatniť, by som logicky používala skôr ráno než večer – načo pleť  na noc zbytočne zaťažovať nejakým púdrom v zložení, že. Lenže keď vám ten púder pri snahe skultúrniť vlastnú vizáž mejkapom celkom znemožní ten mejkap naniesť, tak to už človeka vážne naprdí!
A viete, ako milujem krémiky, ktoré tvoria pod mejkapom žmolky, že ;)...
Som ale presvedčená o tom, že za tie necelé 2 éčka, čo táto chutná vecička stojí, sa nájde veľa ľudí, čo túto srandu bude chcieť skúsiť. U mňa ale bohužiaľ neprešla. Ak by som mala hodnotiť len vôňu a zmatňujúci účinok, dala by som možno aj plnú paľbu, pri komplexnom zhodnotení ale logicky musím vziať do úvahy všetko – a najmä veci, ktoré mi vadia najviac, že...

celkové hodnotenie: 4/10


Ako malý bonus mi na otestovanie DMka poslala aj novinkovú Ebelin masážnu kefku na čistenie pleti. Ako som už naznačila v tomto poste, podobné vychytávky nepoužívam, takže som bola na efekt celkom zvedavá.


Kefôčka pôsobí na prvý pohľad ňu-ňu a cukríkovo. Oceňujem kryt na štetinkách, ktorý vám umožní trepať ju so sebou, kamkoľvek si zmyslíte a usúdite, že ju tam budete nutne potrebovať.
Čo sa účinku týka, Claire Clairmont ako milovníčka poriadnych peelingov by ešte relatívne mohla chrochnúť blahom, v každom prípade kefku ale na denné používanie neodporúčam, pretože štetinky sú skôr tvrdšieho rázu a pleť vám premasírujú naozaj poriadne. Kefku po odlíčení používam maximálne tak 2x do týždňa spolu s čistiacim pleťovým gélom a ľahká ruka je v tomto prípade nutnosťou najnutnejšou. Pleť ostane naozaj jemná a líčka chytia prirodzenú červeň, že :).


Ak by bola kefka o poznanie jemnejšia, asi sa pre mňa stane aj must-have, takto mi to masírovanie tváre nie je až tak výrazne príjemné. V každom prípade, skúsenosť zaujímavá a ak podobné hračky používate, v skúšaní vám brániť nebudem :). Cena kefky je/bude 2,99e.

celkové hodnotenie: 6/10

Skúsite niečo z dnešných noviniek? :)

- claire -

PS: Ako vždy, ďakujem DM drogérii za poskytnutie noviniek na testovanie :).




6 komentárov:

  1. Ako píšeš: Balea to fakt vie. Ale v mojom prípade bez ohľadu na to, či vec potrebujem alebo nie a už celkom bez ohľadu na to, či je vhodná pre môj typ pleti, skrátka jej DOKÁŽEM ODOLAŤ :)))).
    Balea vecičky si vyslovene kupujem na doporučenie v blogoch a pod., pretože chŕlia toľko nových vecí, že bez ohľadu na ich piti cenu by som o chvíľu zbankrotovala ak by som kupovala všetko.

    Takže ĎAKUJEM - ušetrila si mi peniaze a toto nekúpim :))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo :D
      Ja občas neodolám teda :) aj keď vo väčšine prípadov to nadšenie trvá tak deň-dva po tom, ako to uvidím prvýkrát ako novinku :)...

      Odstrániť
  2. Mňa zaujal ten olej, tú kefku asi nebudem skúšať lebo mám akné a dosť citlivú pleť a podľa fotiek, ako tak pozerám sa mi zdajú štetinky tvrdé :/
    Inak pekná recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :).
      Kefka je naozaj dosť tvrdá a na aknóznu pleť by som ju určite nedávala...
      Ktorý olej myslíš? :)

      Odstrániť
  3. Mne na pleťovej vode vadilo hlavne to, že mi ostávali biele fľaky po tom púdri na tvári a čo bolo ešte horšie, pleť sa mi veľmi, ale ozaj veľmi zhoršila a toho akné som sa potom ozaj ťažko zbavovala. S kefkou som ale maximálne spokojná, strašne ma baví čistenie s ňou a pokiaľ ide o jemnosť/nejemnosť, tak mne absolútne vyhovuje, dokážem sa ňou čistiť aj 10 minút ak som vo vani a nechce sa mi čítať časopis... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pleťová voda mne teda vôbec nesadla, páčila sa mi na nej vlastne len tá ružová farba /aj keď jej vlastne príliš neholdujem teda! :D/ a vôňa, inak celé zle... A máš pravdu aj s tými fľakmi, tiež som niečo podobné pobadala...
      No a kefke tiež zrovna neholdujem, prevetrám ju len občas... nevďačnica nevďačná :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...