sobota 4. apríla 2015

Čo sa na nás chystá - DM /part 2/

Vonku to už aspoň na pohľad vyzerá celkom jarne /nie aby vám napadla blbá myšlienka vystrčiť von nos!/ a DMka ako vždy pred zahájením tej teplejšej časti roka prichádza s novinkami, po ktorých bude vaše srdce pišťať, aj keď ich hneď potrebovať nebudete. Čím nás teda déemkovské pulty prekvapia tentokrát?

zdroj

Ako už tradične, aj tentokrát rozšírime už aj tak bohatú ponuku baleáckych sprcháčov a telových mliek nejakými tými limitkami, ktoré nás majú uniesť do sveta ďalekej exotiky - názvy ako Tropical Sunshine či Cabana Dream hovoria asi za všetko a ja som presvedčená o tom, že pôjdu na dračku, ako inak.
ceny: sprcháče 0,99e, telové mlieka 1,69e 

zdroj

Moje osobné najväčšie lákadlo tejto jari predstavuje vlasový parfum, ktorý má ochrániť vašu korunu krásy pred odérmi, po ktorých tónoch, podtónoch či nadtónoch vo vašich vláskoch teda vôbec netúžite. Lebo nie je nič lepšie, milé čitateľky vyššej vekovej kategórie, ako zobudiť sa po ťažkej noci s cigaretovým dymom z vašich vlasov pri nose, že :).
cena: 3,09e

zdroj
 
Neviem ako vy, ja ale hlboko uctievam rovné, uhladené vlasy. Ak by sa tomu niekto čudoval, tak samozrejme preto, lebo sama mám vlasy všetko, len nie rovné. K môjmu spokojnému spánku môže čoskoro dopomôcť nová vyhladzovacia kefa zn. Ebelin s keramickým povrchom, vďaka ktorému sa pri fénovaní teplota primerane rozloží a štetiny z diviaka sa postarajú o to, aby váš vlas bol nádherne lesklý od korienka po konček :).
cena: 8,99e

To by bolo pre dnešok všetko a na záver už len malé upozornenie. Po celý apríl majte na pamäti, že za všetky kúpené baleácke vecičky si tentokrát pripíšete až 20násobok bodov na svoje déemkovské "active beauty" konto! Čo sa už asi aj celkom oplatí, že :).

Zaujalo vás niečo z chystaných noviniek?

- claire -


8 komentárov:

  1. Ten vlasovej parfém potřebuju!! Kvůli načuchnutejm vlasům a pokožce a úplně všemu chodím hrozně nerada pařit, se přiznám, takže že by problem solved? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já už mám sprcháč, vybrala jsem si ten růžový :-) myslí, že je s ananasem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trošku ma štve, že nevidím detaily podľa fotky, budem musieť pričuchnúť...

      Odstrániť
  3. Mna najviac potesila 20%-tna zlava na vsetku dekorativku! 40 € paaapaaaa a to mesiac len zacal....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto ja tentokrát možno odignorujem, narodeninové zľavy do Fann to istia! ;D

      Odstrániť
  4. Mám veľmi rada značku Balea, ale čo sa týka limitiek, najmä letných, vôbec ich neobľubujem. Sú väčšinou ovocno sladké a to aj nemusím.
    Za to možnosť nazbierať si ďalšie body na účet je skvelé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa pre ne väčšinou vždy na začiatku nadchnem a koncom leta ich už nemôžem ani cítiť :D.
      Body sú super, podľa mňa by to tak mohlo byť nafurt :).

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...