štvrtok 4. februára 2016

LIPCOTE



To máte tak. Keď dostanete ponuku otestovať vecičku, ktorá by mala predĺžiť trvácnosť vášho rúžu a zároveň jeho finiš zmatniť, nemôžete inak, len po tej Veci chňapnúť. Obzvlášť, ak ste rúžová maniačka ako Claire Clairmont, že. Takže tu máme prapodivne vyzerajúcu záležitosť, ktorá síce zaváňa skôr slivovicou  než niečím čo by som chcela patlať na moju papuľku, no ale ak to bude fungovať... Funguje?



LIPCOTE fixatér rúžu údajne všetci milujú. Celebrity, vizážisti, aj bežní smrteľníci. Potom je tu isté zanedbateľné percento ľudí /v rámci pojmu „všetci“/, ktorí o ňom ešte nepočuli, kam sa zaradím ja. Lipcote by mal teda predĺžiť trvácnosť dokonalého vizuálu vašej papuľky – sľubuje fixáciu rúžu, ochranu pred oterom a rozmazaním kontúr, zamedzuje blednutie farby, predĺži výdrž rúžu na niekoľko hodín, urobí rúž nezmazateľným /aj vám sa zdá, že točím furt o tom istom? :D/a vaše pery neodolateľnými a blablabla. Okrem toho pery budú matné a hodvábne na dotyk. Toľko info z netu. Aká je však realita?


Začnime balením. Fľaštička vyzerá ako klasický lak na nechty a ako som už spomenula, nie celkom vonia. Z čoho teda dvakrát nadšená nie som, ale prežijem, ak ten odér nebude cítiť príliš dlho – čo nie je. Z čoho som ale nadšená ešte menej, to je pekelný fakt, že vodička ma pri aplikácii mierne poštipkáva. Nie je to nič, čo by sa nedalo prežiť /a najmä je to bez následkov/, ale tiež si to mohol výrobca odpustiť.
Tu, hľa, zloženie:


Čo sa účinku týka... Pamätáte si, ako moooc odvarená som bola minulý rok z dermacoláckych tekutých rúžov, ktoré vydržali doslova VŠETKO? Tak presne toto som očakávala aj v tomto prípade.
Holt, realita zas celkom taká nebola. Aj pri dodržaní odporúčaného postupu – narúžovanie, odtlačok do vreckovky, narúžovanie, odtlačok do vreckovky, aplikácia fixatéra a jeho cécéá minútové zaschnutie – sa klasický, mastný hydratačný rúž odtláča, aj keď samozrejme menej. 


Iné kafe to už ale bolo pri dlhotrvácnych rúžoch. Moja najmilovanejšia Vivid Divine, ktorá má naozaj dobrú výdrž, ale zvykla mi pri prudko neodbornej manipulácii svietiť na chrupe /fujblé/, po použití Lipcote sa neotláča v podstate vôbec. Takže toto je pre mňa jedno anitrochubezvýznamné plus.
Čo sa zmatnenia týka, tiež nečakajte až také zázraky – z vašej ligotavej bomby na perách určite celkom matnú neurobí, ale ten efekt je furt fajn a po vizuálnej stránke ide skôr o hodvábny finiš, než ten prudko matný. Tento fakt ale tiež nemôžem hodnotiť negatívne.

 

Lipcote na perách nijako nelepí, a okrem toho počiatočného poštipkávania /ktoré ale, off course, môže byť individuálnou záležitosťou/ ho na perách v podstate necítite. S potešením môžem skonštatovať aj to, že pery nijako nevysušuje.
Aplikáciu môžete počas dňa s kľudom Angličana aj zopakovať, bežnú osmičku v práci s rúžom s lepšou výdržou dáte ale v podstate bez problémov.


Menšiu pripomienku by som mala k štetčeku, ktorý možno mohol byť širší a kratší pre jednoduchšiu manipuláciu.
Suma sumárum, čakala som síce ešte lepší efekt, ale ten je furt dostatočne uspokojivý, aby som Lipcote v súčasnosti rada používala každodenne.
Vec zoženiete v tomto e-shope za sumičku niečo nad 9 éčok a čitateľky od našich západných susedov môžu veselo nakupovať tu.

hodnotenie: 8/10

Počuli ste už o tejto Veci, prípadne máte skúsenosť s niečím podobným?

- claire -

6 komentárov:

  1. Nepočula som, nepoznám, nemám žiadne skúsenosti a ani mať nebudem, nakoľko si toto neplánujem poriadiť :))).
    Myslím, že vydržím aj bez toho :))).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som vypotrebovala asi tri balenia a potom mi zrazu prestal vyhovovat. zacal robit zmolky, vysusat pery, nic s nim nedrzalo, nechapem. teraz pery nemam v najlepsej kondicii, tak skusim znovu v lete, mam este jedno balenie odlozene. inak s kvalitnejsimi ruzmi funguje lepsie, to je fakt, ale predlzi vydrz viac menej kazdeho ruzu a hlavne som mohla dat priatelovi pusu bez toho aby bol cely cerveny/ruzovy atd :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, mozno najvyssi cas na pauzu ;) Mne toto prave robi moj najoblubenejsi pletovy krem, po tych rokoch nejak prestal ucinkovat, takze tiez robim prestavku. To sa obcas, holt, stava.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...