pondelok 15. augusta 2016

NUXE: božské pleťové sérum



Ja a séra si prudko rozumieme už roky. Obzvlášť tie hydratačné sú pre mňa samozrejmosťou každodennou a vôbec to nesúvisí s faktom, že cc má už dááávno po osemnástke, že jo. To ani náhodou ;). Je síce smutná pravda, že vaša peňaženka/kreditka pri pravidelnom používaní sér trošičku zaroní krvavé slzy, ale v tomto prípade by každá správna beauty-maniačka mala ohluchnúť a oslepnúť voči podobným argumentom a skrátka ísť do toho. Podobne, ako v prípade hydratačného séra od francúzskej značky NUXE.

NUXE_24h_serum


Pleťové sérum je určené pre upokojenie a hĺbkovú hydratáciu všetkých typov pleti. Výrobca sľubuje 24hodinový účinok – čiže vyjadrenie, ku ktorému som ja vždy tak trošku skeptická, no ale budiž. 

NUXE_24h_serum


Trošku netradične začnime negatívami. Sérum o obsahu /biednych/ 30 ml je ukryté v sklenej fľaštičke, ktorá by sama o sebe pôsobila luxusne, ale sory, mne tam tak nejak chýba ten dekel. 

NUXE_24h_serum


Sérum je ukončené labilnou umelohmotnou pumpičkou bez vrchnáka a fuckt na mňa pôsobí tak nejak nedokončene a testerovito. Samozrejme to len tak na okraj, zas taký podstatný problém to nie je, ale holt, cc je detailistka, že.
Druhé negatívum – vôňa. Kvetinková. Tá mne osobne teda až tak nevadí, ale naozaj ma prekvapila jej intenzita – na to, že má ísť o sérum, určené na upokojenie, je tam toho odéru celkom dosť a viem si predstaviť, že takej polovici hydratáciechtivej populácie môže prekážať.
Na tvári ju potom už necítiť chvalabohu, ale aj tak na tento fakt musím poukázať, inak sa nedá.
No a teraz buďme už len dobrí, milí a zhovievaví :).
Konzistencia séra je pomerne riedka. 

NUXE_24h_serum

NUXE_24h_serum


Mojim top favoritom spomedzi sér, čo sa konzistencie týka, je iné hydratačné sérum, napriek tomu som si na jeho používanie zvykla rýchlo.
Sérum sa vstrebe bleskovo, zo začiatku je pleť síce trošičku lepkavejšia, než by mi bolo milé, ale po pár minútach sa sérum dokonale vstrebe a v podstate by ste ani nevedeli, že ste na pleť niečo dávali.

NUXE_24h_serum


Majiteľky mastnej pleti môžu sérum používať aj samostatne, sušienkam sa všeobecne odporúča použiť po pár minútach ešte aj krém. Ja osobne som vyskúšala oba spôsoby aplikácie séra a musím povedať, že som prežila aj ten prvý – a bez akejkoľvek ujmy.
Čo je na sére jednoznačne najlepšie, to je jeho účinok. Ten som samozrejme fotograficky nezdokumentovala /ako inak!/, takže mi budete musieť leda tak veriť, ale pleť vďaka séru bola naozaj hydratovaná, upokojená /vyskúšané aj na spálenom ksichte!/ a čo je MEGA, to je účinok na jemné mimické vrásky, ktoré takmer zmizli! Čo viac si ženská môže želať, že jo...
Zloženie omrknite tu:

NUXE_24h_serum_ingredients


Sérum mám už spotrebované, takže účinok môžem zhodnotiť relatívne zodpovedne a už teraz som si istá, že sa k tomuto fešimu ešte vrátim.
Nepoviem vám presne, v akých cenových vodách sa pohybujú ceny sér od Nuxe v lekárňach, ja som toto svoje vybrala na Elnine, kde vyšlo krásnych cécéá 15 éčok - čo je teda na sérum cena pár exceláns a určite odporúčam všetkým korytnačkám nad 30 omrknúť ;).

hodnotenie: 10/10

Čo vy a séra? Používate?

- cc -

9 komentárov:

  1. Sera pouzivam nepravidelne. To znamena ak si precitam peknu recenziu a najdem peknu akciu tak si nejake to serum kupim. Inak pouzivam krem. Zo ser mozem odporucit Karla Hadka. Toto Nuxe sa mi podla recenzie paci, takze ked ho niekde uvidim, vyskusam. Objem 30 ml je podla mna postacujuci. XXL balenia sa cloveku zunuju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja by som v tomto prípade kľudne prijala aj XXXL balenie :D
      Tiež nepoužívam séra tak úplne furt, ale väčšinou na nejakom ulietavam a najmä ako vravíš, keď natrafím na výhodný nákup. Na noc ale nedám dopustiť na argaňák v kombinácii s ružovou vodou a k tomu sa určite ešte vrátim, to je TOP "sérum" :).

      Odstrániť
  2. Sérum ma zaujalo, no asi by mi celkom aj prekážalo, že by som mala po ňom použiť ešte aj krém kvôli mojej suchej pokožke. Nemám rada, keď musím na tvár patlať milión produktov. Ja momentálne používam hydratačné sérum od Dermedic a som celkom spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No sérum by sa podľa správnosti malo používať VŽDY v kombinácii s krémom ;) Sérum poskytne hĺbkovú starostlivosť a krém ochráni... Né, že by ma to patlanie zas tak bavilo, ale ja som sa s týmto faktom už vyrovnala :D

      Odstrániť
  3. Od této značky jsem nic nezkoušela, alespoň tuším. Jinak sérum jsem momentálně měla od Saloos a bylo fajn.

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /



    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po tých som svojho času pokukovala aj ja :) ale keďže som mala pred pár mesiacmi problémy s citlivou pleťou, tak som radšej veľké experimenty nerobila a ostala verná kozmetike z lekárne...

      Odstrániť
  4. Mne Nuxe ako značka neskutočne sadla a ešte chcem od nich toho hodne vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ bola tiež viac než spokojná, tak uvidíme, čo ďalej :)...

      Odstrániť
  5. Tak ja sérum každé ráno aj večer, ani nepamätám kedy vôbec za posledné mesiace som si ho nedala. Keďže používam Nuxe produkty, zaujal ma aj tento produkt, ale skôr v zelenej farbe pre zrelú pokožku, takže keď domíňam od Biodermy moju letnú stálicu na deň (Hydrabio), tak si zaobstarám od NUxe, ale tú moju verziu.
    Ja už Nuxe produkty kupujem skôr v lekárni cez net, naposledy Benu, som max spokojná. Ku každému nákupu tam dostávam kopec vzoriek, tak som si naposledy vypýtala od Nuxe toto zelené sérum a dostala som asi 8-10 vzorčekov zo zelenej verzie. Bola som milo prekvapená a spokojná.
    Som veľmi rada, že si bola ty spokojná s touto verzíou.
    P.S. Po každom sére aj ráno aj večer si dávam krém, a to mám normálnu až zmiešanú pokožku. Neviem si ani predstaviť nedať si krém, najmä keď mi sérum pekne vypne pokožku.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...