streda 10. augusta 2016

Padlo za vlasť v júli



Uplynulý mesiac – aspoň z toho beautyblogerského pohľadu – môžem zhodnotiť ako megaúspešný. Nákupy šokovali a spotreba nadmieru uspokojila. Takže, čo viac si možno želať? ;)

spotrebovana_kozmetika_jul_2016

 
spotrebovana_kozmetika_jul_2016

spotrebovana_kozmetika_jul_2016

Začnime obligátne sprcháčmi. V lete ich u mňa zvykne padnúť za vlasť fuckt závratný počet, ale pre tentokrát naozaj hviezdim – v júli som zlikvidovala 5 sprcháčov: poopaľovací od Baley, citrusový z Avonu, Manufakturu s mojou milovanou vôňou mojito, karambolu od Nivey a sladučkú melónovú limitku od Cien. Asi nemá cenu rozoberať ich nejak detailne, so všetkými som bola maximálne spokojná a nemala by som problém vrátiť sa k nim opakovane – aj keď stálicou najstálicovatejšou je u mňa akurát citrusový sprchovací gél z Avonu. TOTO je u mňa jedna z TOP vôní, na ktorú sa mi podarilo namotať sa viac, než je zdravé a závisláčeniu na nej sa ani trošku nebránim.

spotrebovana_kozmetika_jul_2016

tekutým mydlom od Ziaje už takmer obligátne plná spokojnosť. Ak máte rady svieže ovocné vône, ktoré ruky naozaj prevoňajú, tak môžem len odporúčať, ale samozrejme prežijete aj bez tejto vecičky, to je jasné.

spotrebovana_kozmetika_jul_2016

Po dlhšej dobe sa mi podarilo minúť aj pollitrové balenie mojej najobľúbenejšej miciny. Ku koncu som si ju síce šetrila už len na odličovanie očí, keďže som pociťovala potrebu trochu obmeniť spôsob odličovania ksichtu, ale to nemení nič na veci, že k Sensibio micke sa budem opakovane vracať snáď do smrti.
Telový peeling z Lidla prekvapil naozaj v pozitívnom slova zmysle – vôňa síce bola „len“ prijateľná, ale zloženie nadupané olejmi sa postaralo o krásne vyživenú, preolejčekovanú pokožku. Takže za tú cenu určite kúpa minimálne mesiaca.

spotrebovana_kozmetika_jul_2016

Plynulo prejdime k všetkému, čo sa maže, potažmo patlá na telesnú schránku. Telová pena od Baley príjemne prekvapila konzistenciou a sviežou, kvetinkovou vôňou, účinkom ale dvakrát neohúrila. Napriek všetkému som ju v lete na seba patlala celkom rada a jej opätovnú kúpu vylúčiť nemôžem. Naopak, univerzálny pidi-krémik rovnakej značky vôňou tejto verzie síce neohúril, ale na ruky poslúžil stopercentne a ďalší voňavý variant už čaká na svoje vhodenie do kabelky. Je to presne taká tá VEC, ktorú nutne potrebujete, aj keď ju nepotrebujete.
Naopak, čo potrebujete, aj keď to potrebujete /jo cc už zas perlí! :D/ je baleácke patladlo na nôžky s ureou, ktoré je jedným z mojich svätých grálov a NAJ vecí, aké kedy okúsila moja telesná schránka. Momentálne som mu síce tak trošku neverná s penou na nohy z Lidla, ale to nič nemení na mojom vrúcnom vzťahu k nemu. POTREBUJETE! B-)
Mlieko po opaľovaní od Ziaje som vám ukázala už v tejto recenzii a v podstate okrem zvláštnej vône naň nemôžem povedať jediné krivé slovo. Chladilo naozaj neuveriteľne príjemne a ak by bolo za tú cenu väčšie balenie, určite kupujem opakovane. Takto ho nepovažujem za až taký must-have, aké značka zvykne mať.

spotrebovana_kozmetika_jul_2016

Päťdesiatkový sprej na tetovačky a jazvy Pupa Milano som vám ospevovala v recenzii len nedávno, takže ho máte určite v celkom čerstvej pamäti. Na dovolenke sa mi ho podarilo vylúskať celý a to celkom závratnou rýchlosťou, takže z tejto stránky som – vzhľadom k cene – zrovna dvakrát spokojná nebola, ale tá aplikácia bola fakt eňo-ňuňo.
Čo sa spotreby týka, nie príliš milo prekvapila aj toaletka Cool Water od Davidoff. Vôňa bola síce tak trošku s pánskym nádychom, ale vo svojej podstate najpodstatnejšej mi vyhovovala - ale čo sa výdrže týka, tu idem frfľať snáď donekonečna. Vôňu som na sebe cítila možno tak polhoďku a aj to je možné, že preháňam. Takže v konečnom dôsledku som 100ml fľaštičku vyšupovala ani nie za mesiac používania, z čoho vyplýva, že opätovný nákup sa realizovať určite nebude.

spotrebovana_kozmetika_jul_2016

Pleťové mlieko a vodu od Nivey som si kupovala pod vplyvom pocitu potreby trošku obmeniť spôsob odličovania pleti. Chvíľočku ma mátali myšlienky dať tieto vecičky do samostatnej recenzie, nakoniec som ale predsa len odolala – nepokladala som ich za dostatočne zaujímavé pre samostatný článok. Inak s oboma kúskami ale plná spokojnosť a určite by som sa k nim ešte vrátila – takéto čistenie vyhovovalo aj mojej suchšej a najmä citlivej pleti.
Jo a nedá mi ako večnej bojovníčke s vodou z vodovodu nepodeliť sa s vami o jednu novinku, ktorú som pri tomto spôsobe odličovania zaviedla :). Po tom, ako pleť odlíčim pleťovým mliekom, nastriekam na tampónik vodu v spreji od Baley a  zvyšky mlieka odstránim týmto spôsobom. A potom príde na rad pleťová voda. A čo? No moja pleť si furt pochrochtáva blahom predsa! Navyše mám potom celkom neoceniteľný pocit, že je pleť lepšie vyčistená než keby ste ju prešli len micelárkou.
Ceeeelkom nakoniec tu máme vec, kúpenú v miernom pominutí zmyslov pod vplyvom neznámej látky. O svojom najobľúbenejšom odlakovači na nechty som vám písala už tu a pôvodný plán bol, áno, kúpiť presne ten. Chvíľková farbosleposť spôsobila, že som do nákupného košíka miesto zeleného odlakovača vhodila modrý a tento omyl spôsobil môj asi šesťmesačný vulgárny slovník vždy pri procese odlakovávania nechtov. Odlakovač bol síce bez acetónu, ale /veď samozrejme!/ odlakovával len priemerne rýchlo a navyše – vec nepredstaviteľná – SMRDEL AKO ODLAKOVAČ!!! Čo môj zelený feši nerobí ani omylom.
Nuž, ale podarilo sa ;).

Už zasa sa klaniam tým z vás, čo dočítali článok až do konca. Čo zaujímavé sa podarilo minúť vám? ;)

- cc -


15 komentárov:

  1. Takze ten peeling z Lidla som tento mesiac minula aj ja. Akurat ze Tebe zostal obal ako novy a moj sa celkom odlepil :-) Kazdopadne by Lidl mohol tieto peelingy zaradit do stalej ponuky.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba skladovať kozmetiku v obývačke, nie v kúpeľni :D Ale súhlasím, peeling bol super! :)

      Odstrániť
  2. Krém od Balea jsem dřív měla a vůbec mi nesedla vůně

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten pidi krém od Balei má krásný obal :D
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Micelárku od Biodermy mám doma aj ja, veľmi som si ju obľúbila, no nakoniec som si našla odličovaciu náhradu v podobe balzamu od The Balm, volá sa Balms Away. Teraz micelárku používam skôr už len na dočistenie pleti. Krémik na nohy s ureou si chcem už dlhšie kúpiť, počula som viacero dobrých recenzií.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobné úchylnosti ma lákajú, ale zatiaľ furt dávam prednosť klasike :)
      Krém určite kúp, je skvelýýýýý!

      Odstrániť
  5. Mléko od Nivei mám ve vzorečku, tak vyzkouším a třeba koupím i plné balení. Ale co koupím znovu určitě je tělová pěna Balea, ten účinek sice není úplně top, ale ta konzistence a vůně mně hodně zaujala, budu pro ni utíkat znovu. A pro Tebe pochvala za spotřebu v kombinace s mini nákupy:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D
      No ja sa k tej pene možno tiež vrátim niekedy, presne ako hovoríš, účinok nič moc, ale vôňa a konzistencia jedna báseň :)

      Odstrániť
  6. Vcelku slušná spotreba, na to koľko minima si kúpila v júli :).
    Ja som míňala na kilá, litre sprcháčov - dlhý pobyt pri mori a sprcha 4x za deň (ráno po zobudení, na obede po príchode z vody pred obedom, večer po príchode z mora pred večerou, pred spánkom). Telové krémy a ostatné hlúposti, nič extra.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď nebude každý mesiac takýto, o pol roka by som to tu mohla zabaliť :D

      Odstrániť
  7. Mlieko od Nivei je super :) Velmi rada ho pouzivam na odstranenie makeupu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo aj mne plne vyhovovalo, aj keď na oči jedine micka...

      Odstrániť
  8. Sprcháče sú moje a ten melónový od Cien bol ozaj super! :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...