streda 17. augusta 2016

ZOMBIE party



Pamätáte si, ako vznikol môj blog a kto všetko za to môže? Ak čisto náááhodou nie /čomu teda fuckt neverím!/, ochotne vám to pripomeniem – za všetkým stoja príšery, strašidlá, upíri, duchovia, vlkodlaci a podobné fajnšmekerské záležitosti. A keďže sa v najbližších dňoch chystá jedna super akcia, neodpustím si šupnúť na blog malú - čisto nekozmetickú – reklamu.



Máte radi zombíkov? Beautyblogerská otázka roka, no... :D 
Ja sa priznám, že ich milujem :D. Tak ak ste moja krvná skupina a nemáte to do nášho hlavného mesta viac, než tisíctristoosemdesiat kilometrov, určite sa dostavte v utorok 23.8. na Magio pláž.



Všetkých fanúšikov seriálu Fear the Walking Dead tam bude čakať poriadna porcia adrenalínu v podobe bezhlavého úteku pred živými mŕtvolami najrôznejšieho druhu a tých, ktorým sa podarí zachrániť pred infikovaním zombie-vírusom, čakajú zaujímavé ceny.
Ak sa vám to nepodarí, nezúfajte. Vyskúšate aspoň, aké je to žiariť za tmy fosforeskujúcimi farbami, ktorými vás namažú na znamenie pekelného faktu, že ste sa práve stali jedným z partie /určite početných/ zombies, alebo sa prípadne môžete nechať dobrovoľne pomaľovať a priviesť na pokraj infarktu svokru, otravnú sesternicu alebo permanentne neposlušného synovca.
A veľa ďalších lahôdok ;).



Zombie event sa uskutoční pri príležitosti augustovej celosvetovej premiéry nových epizód druhej série seriálu Fear the Walking Dead stanice AMC a všetci zombie-maniaci /aj beauty-maniaci/ sú srdečne vítaní ;).

- cc -

3 komentáre:

  1. Seriál síce nepozerám, no zombíkov mám rada a toto vyzerá byť veľmi fajn. :D Žiaľ, do BA to mám cez celú republiku, takže sa tam nedostavím, no ty si to uži a potom nám spíš nejaký report. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sledovať seriály sledujem, ale tento ide mimo môj záber.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...