pondelok 14. novembra 2016

L´ORÉAL PARIS Rouge Caresse rúžobalzamy na pery



Rúže ja rada, to áno. Asi vám nemusím opakovať, na ktorých konkrétne frčím už nejaký ten rôčik, ale ak môžem vyskúšať nejaký nový, nikdy neodolám. A pre tentokrát som neodolala Caresse rúžom od L´Oréal Paris z e-shopu paradivka.cz.

L´OREAL_PARIS_rouge_caresse


Takže začnime technickými detailami. E-shop sa zameriava na distribúciu kozmetiky značiek Kérastase, La Roche-Posay, Vichy, L´Oréal ParisMixa a teda v jeho portfóliu nájdeme aj nejakú tú dekoratívku.
Ja som jej teda neodolala, ako som už spomenula a na otestovanie som si vybrala odtiene rúžov 501 Nude Ingenue401 Rebel Red

L´OREAL_PARIS_rouge_caresse


Už na prvý pohľad jeden vyzeral veľmi použiteľne na bežné denné líčenie a druhý, žiarivo červený samozrejme tiež na bežné denné líčenie, ako inak ;).
Čo sa obalov týka, neviem, čo si mám o nich myslieť. Fakt som si na ne neutvorila žiadny názor a neviem sa rozhodnúť, či sa mi páčia alebo nie. Na obrázkoch vyzerali pomerne luxusne, ale v podstate sú to obyčajné plasťáky, ktoré ma ozaj nemajú veľmi čím zaujať, ale furt pôsobia vcelku pozitívne na moje oko.

L´OREAL_PARIS_rouge_caresse
L´OREAL_PARIS_rouge_caresse


Rúže nevoňajú. Čo je hádam aj plus, ale ak by som zaňuchala niečo superextrapríííjemnéééé, aj by som sa potešila. No ale veď neva, je to len nepodstatný detail.
Horšie je to s pigmentáciou. 

L´OREAL_PARIS_rouge_caresse


Aby bolo jasné aj všetkým nezainteresovaným, podám vysvetlenie. Už pár rokov ulietavam na matných a naozaj výrazných farbičkách – a kľudne môžu byť aj nude – ale skrátka tá pigmentácia musí byť naozaj tip-top. V prípade týchto fešáčikov ale teda až tak spokojná nie som. 

L´OREAL_PARIS_rouge_caresse_swatch

L´OREAL_PARIS_rouge_caresse_swatch

Výsledný finiš totiž síce nie je zlý, ale pripomína mi to furt skôr intenzívnejšie pigmentované farebné balzamy na pery, než rúže.
Niektoré z vás asi spokojné budú, ja ale teda uprednostňujem oveľa sýtejšie farbičky.

L´OREAL_PARIS_rouge_caresse_nude_ingenue
501 Nude Ingenue
L´OREAL_PARIS_rouge_caresse_rebel_red
401 Rebel Red


Čo sa odtieňov týka, v prípade Nude Ingenue som sa teda farbou  minula celkom, nude odtieň má zlatistý nádych a pre mňa použiteľný bude len v kombinácii s nejakým farebnejším podkladom, v prípade toho „rebelského“ odtieňa som už teda oveľa spokojnejšia.
Výdrž je, ako to už v takýchto prípadoch býva, tradične na prd, ale to už je údel rúžov, ktoré sa tvária hydratačne – z pier skrátka miznú rýchlosťou blesku.

L´OREAL_PARIS_rouge_caresse


Rúže sú v globále na perách celkom príjemné a veľmi ľahučké až gélovité, takže ak vám nevadí slabšia pigmentácia, pokojne do nich choďte. Moji absolútni favoriti to ale určite nebudú.
Rúže zoženiete v tomto e-shope za cenu aktuálne v akcii 199 kaček /prerátajte si podľa kurzu :)/.

hodnotenie: 6,5/10

Čo vy a rúže? Uprednostňujete sýte farby alebo skôr ulietavate na podobných „balzamíkoch“?

- cc -

6 komentárov:

  1. tak ono sa to ani netvari ako ruz, ma to byt podla mna hybrid medzi ruzom a balzamom, takze splnuje, co slubuje :) ja mam tiez radsej pigmentovane kusky, ale pri vynimocnych situaciach, napr. ked moje pery nemaju svoj den a mam ich vysusene, tak siahnem aj po takychto balzamkoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, v podstate máš pravdu, len mne osobne teda takéto "rúže" až tak nevyhovujú a ak nemám papuľku v kondičke, siahnem radšej po balzame :)

      Odstrániť
  2. Značku Loreal zbožňujem. Len škoda že ta pigmenácia je slabá

    Bourjois GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, aj mňa to trošku sklamalo, čakala som lepšiu teda...

      Odstrániť
  3. Uprednostňujem sýte farby, takže toto by vôbec nebolo pre mňa. Tá pigmentácia nevyzerá vôbec nič extra.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...