pondelok 19. decembra 2016

Neónka od NYX


Tiež sa vám už stalo, že ste NIEČO NIEKDE uvideli a povedali ste si, že toto musíte mať? Oči vám zasvietia pekelným plameňom, zovrie vám srdce, v hrdle vyschne a je to. Mne sa to teda už dosť dávno nestalo, ale tento prípad bol výnimka - tekutý rúž od vtedy u nás nezohnateľnej značky NYX s názvom Liquid Suede.


Rúž v odtieni Pink Lust som uvidela prvýkrát u Rendy na blogu a keďže posledné roky /aké prekvapujúce!/ závisláčim na podobných odtieňoch /a tiež neónkach/, nebolo cesty späť!
Pôvodne som si tohto fešáčika chcela priniesť z Prahy, ale keďže cesta sa nakoniec neuskutočnila, počkala som si na otvorenie predajne v bratislavskom Auparku a voalááá – feši sa už vyhrieva u mňa doma.


No, nemôžem začať inak, než odtieňom – pretože TOTO je tá VEC, ktorá ma dostala.
Na fotkách sa mi tú farbičku teda nepodarilo zachytiť ani omylom, ale swatche realite celkom zodpovedajú. No garantujem vám, že ten odtieň je SKUTOČNÁ neónka!!! Ak si toto dáte na seba, budete žiariť ako dopravák pri ceste, akurát že v ružovom. Takže ak máte dostatok odvahy, farbičku vrelo odporúčam!!! 



Asi to síce nebude tak celkom na bežné denné nosenie do práce /na to sú predsa klasické cyklámenové a červené odtiene ;)/, ale na prechádzku do mesta alebo sedenie v bare skrátka ideál – zaručene budete neprehliadnuteľné!
Okej, dosť bolo ujúkania a pokračujeme už trošku tradičnejšie a reálnejšie


Obal je podľa mňa veľmi chutný a obzvlášť sa mi páči čierny dekel, zakončený reliéfom v tvare brúseného drahokamu, podobné vychytávky cc veru rada! Celkovo balenie mi príde dostatočne kvalitné a aj keď z tekutých rúžov zrovna neskáčem 3 metre do výšky, všetko funguje tak ako má.
Aplikátor je klasický penový, tam asi niet čo pokaziť.



Od aplikátora sa samozrejme odvíja aj aplikácia farby na papuľku a tu to už všetko závisí od vašej šikovnosti a pevnej ruky, že. Mne osobne sa tekuté rúže nejako extra jednoducho nepoužívajú, ale pri troške trpezlivosti to dáte tak, aby výsledný efekt bol dokonalý. Podobne je to aj v tomto prípade a mám len jedno odporúčanie – trénujte ;).
Farbička na perách kúúúštik lepí, ale nie je to nič tragické a aspoň máte pocit, že vám tam ten rúž drží. Odporúčam nanášať len v jednej vrstve a roztiahnuť pri aplikácii pery do úsmevu, aby sa farba dostala všade – pigmentácia je božská a nebude hroziť, že by ste si rúž príliš navrstvili a robil vám na perách nejakú tú neplechu. Ak ho totiž nanesiete vo viacerých vrstvách, môže na niektorých miestach začať pri pití/jedení/rozprávaní trošku „žmolkovatieť“


Výdrž je na tekutý rúž veľmi slušná, ale že by sa neodtláčal na poháre trebárs, to povedať nemôžem - obzvlášť v tej prvej polhodinke. Čo sa hydratácie týka, asi vám bude jasné, že tam to žiadna sláva nie je a závisí skôr na stave vašej papuľky, v akej kondičke ju máte, pretože takáto vec skrátka hydratovať nebude asi nikdy.
A to už by sme v podstate boli na konci dnešnej recenzie.
Táto vecička sa asi nedotkne môjho ideálu – matnej pastelky od Astoru v odtieni Vivid Divine, ktorú zatiaľ neprekonal ani žiadny „high-end“, ale furt je to vec, ktorú by som vám mohla odporučiť a vzhľadom na možnosti tohto druhu kozmetiky som s ňou viac než spokojná. A samozrejme ten odtieň, že – skrátka neprekonateľný a aj keď ofrflem milión vecí, tá farba to skrátka všetko bez milosti vyžehlí!
Na záver ešte číselká a fakty: rúž som kúpila za sumu cécéá 7 éčok v predajni v bratislavskom Auparku a na výber máte z tých najbláznivejších, ale aj celkom decentných odtieňov. Amen.

hodnotenie: 8/10
Pre tentokrát vás tu neobšťastním žiadnym líčením - holt aktuálne svetelné podmienky sú sviňa a fotiť vám rúž za svitu mesiaca, to asi nebude to pravé orechové, že - ale sľubujem, že pri najbližšej príležitosti článok apdejtujem a niečo vám sem pridám, aby ste videli moju neónku v akcii :). Zatiaľ si musíte vystačiť so swatchmi na ruke.

Tak, ktorý z odtieňov sa vám pozdáva najviac? A akú najbláznivejšiu farbu by ste boli ochotné dať na seba, prípadne ste už dali? :)

- cc -

6 komentárov:

  1. Mne sa velmi paci ten rad Lyngerie (snad som to spravne napisala), z tych krasnych nude odtienov by som si vybrala snad vsetky :) ale musim povedat, ze tekute matne ruze su u mna najviac favoriti, mam jeden od Milani v odtieni 10 Adorable a je uuuuuuzasny!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. óóó ja a matné rúže, to je láska posledných rokov číslo jeden ;) Od Milani som ešte nemala na pery nič a NYX teda tiež premiéra, ale určite budem checkovať ďalej :)

      Odstrániť
  2. V Boots som presne po tomto odtieni pokukovala, no nevedela som, či by som mala dosť príležitostí na to, aby som takýto výrazný odtieň mala kam nosiť. Mala by som si ho ísť kúpiť, tá farba je veľké lákadlo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj príležitostí je ako maku :D ja osobne by som to kľudne dala aj do roboty medzi človečinu :D tá farba je naozaj neskutočná a keby tak mal Astor takéto niečo vo svojom matnom maslovitom portfóliu, skáčem 4 metre do výšky...

      Odstrániť
  3. Toto je pre mňa ééééééé, vôbec nie. NIKDY. Mám 42 a ani v najhoršom sne by ma nik neprinútil si to dať na pery. A do barov nechodím :):

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No na bežné denné nosenie to zrovna nie je, že jo :D Ale teda ja nemám problém dať na pery čokoľvek, čo chodí okolo akejkoľvek ružovej alebo červenej, aj keď mi už tiež pomaly ťahá na štvrtý krížik :)))

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...