piatok 30. decembra 2016

Predvianočno-povianočné nákupy a darčekovanie


December je náročný mesiac. To sa tak pozriete na zoznam vašich kozmetických prírastkov, vlasy sa vám zježia hrôzou, ale vzápätí si uvedomíte, že vlastne za tú kopu novej kozmetiky vo vašej zbierke môžu aj vaši rodinní príslušníci, priatelia, frajeri, v prípade blogeriek občas aj kozmetické značky, e-shopy a drogérie, že jo. To sa potom hneď ľahšie dýcha, keď viete, že všetky eurá do posledného centu ste minuli vo veľkej väčšine na druhých a nie na seba.
Jo, tak to sa mi teda dýcha... ehmmm, ľahko? No, neviem!
A tak začnime najskôr darčekmi...

kozmeticke_prirastky_december_2016



...či už sú určené na testovanie, ako poďakovanie za spoluprácu za celý rok alebo len skrátka – vianočné :). Áááááách, ako milujem vianočné parfumy! :)

kozmeticke_prirastky_december_2016
kozmeticke_prirastky_december_2016

kozmeticke_prirastky_december_2016

kozmeticke_prirastky_december_2016

Pokračujeme nákupmi. Potrebnými, ako inak. A tuším som bola aj celkom skromná!

kozmeticke_prirastky_december_2016

kozmeticke_prirastky_december_2016


Konečne som sa dopracovala k objednávke nielen od Sirael Cosmetics, kde som si okrem parfumu ulovila aj jedny z mojich najobľúbenejších balzamov na pery českej značky Topvet – sú naozaj TOP! - ale konečne som zalovila aj v Havlíkovych vodách, výsledkom čoho bola 200ml verzia bylinnej osviežujúcej a hydratačnej vody a tá najsamviacpidi verzia Havlíkovho prírodného zázraku. Hurá!

Btw, Shadow pre tentokrát trvala na tom, že bude súčasťou dnešného foto-shootingu, no tak som jej dopriala jej 5 minút slávy. Samozrejme, musela sľúbiť, že minimálne polovicu darčekov neožužle, nerozbije ani inak nepoznačí. No, nie celkom sa zadarilo... :)

Čo ste našli pod stromčekom vy? :)

- cc -




5 komentárov:

  1. Krásné nákupy a dárečky:-) Je to pravda, v prosinci za tu hromadu kosmetiky moc výčitek nemám, protože přece nebudu remcat za dárky:-) Taky jsem si porozbalila kosmetiku, mix svých přání a překvapení, budu z ní nadšená ještě nejmíň do jara:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna šupa kozmetiky. Odkiaľ máš masky od Freeman ? Ja som z tejto značky zbožňovala ich marhuľový peeling, len ho neviem zohnať vo veľkom balení.
    Z kozmetiky som si prekvapujúco našla pod stromčekom krabicu od Nuxe, parfém Nuxe a ich sviečku a od Dior Rouge Dioe 999 klasiku.
    A ešte krémiky na ruky v nádhernej krabičke. Také ňuňu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásne darčeky, môže byť ;)
      Masky vyzistím, ak mi to obdarovávateľka prezradí ;)))

      Odstrániť
    2. Takže masky boli kúpené v Metre :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...