pondelok 5. decembra 2016

Spotrebovanci za november



Predposledný /či skôr posledný/ raz v tomto roku nastal čas zosumarizovať, ako moc aktívna cc bola a ako moc sa činila v spotrebúvaní kozmetiky. Musím povedať, že som posledné mesiace celkom poriadna a porcia odpadu v týchto „out news“ článkoch býva pomerne slušná.

out_news_november_2016


Tak odkiaľ začať? Kvôli absencii akýchkoľvek záchytných bodov asi trošku primitif zľava doprava.
odlakovaču na nechty od Sally Hansen vám toho veľa hovoriť nebude. Je to moje asi miliónté balenie a používam do nafurt a donemoty. Hoci jeho nákupná cena nie je najnižšia, považujem ho za TOP odlakovač, ktorý mi napriek prítomnosti acetónu pomohol dať dokopy moje štiepajúce sa nechty, takže moja voľba na niekoľko nasledujúcich storočí je jasná.

out_news_november_2016


lakmi na vlasy veľkú skúsenosť nemám, preto sa neodvažujem púšťať do éteru nejaké zásadné vyhlásenia k tomu od Cien, ja osobne som s ním bola ale za tú cenu určite spokojná. Preto ak ste podobne nenáročné užívateľky tohto druhu kozmetiky tak ako ja, pokojne vyskúšajte.
Naopak, telový balzam s vôňou kokosu od Yves Rocher, to už je iné kafe, ku ktorému sa môžem vyjadriť naozaj fundovane. Vôňa nebola nejaká extra nepríjemná, ale v podstate stála za prd a okolo kokosu lietala len vo veeeeľmi veľkej vzdialenosti. Čo sa účinku týka, tu to bol tiež v podstate jeden čistý priemer, takže za mňa e-eee – jedna skúsenosť bohato stačila.
S čím som bola ale plne spokojná, to bol balzam na rúčky od Dolivy. Ak hľadáte niečo hydratačné, výživné a navyše krááásne voňavé, s kľudom Angličana po ňom siahnite. S kolegyňou sme ním mazali rúčky najmä túto jar, keď som mala s presušenou pokožkou naozaj problémy a krémik pomohol, takže je viac než veľký predpoklad, že sa na jar k nemu opäť vrátim.

out_news_november_2016


Medovým balzamom na pery od Bione som sa mazala asi 2 roky a jeho spotreba bola v podstate nekonečná. Nie že by to bola pre mňa nejaká výzva, že, ale skrátka balzam, ktorý ohavne vyzerá a smrdí, to len tak ľahko nedám ani ja! Balzamík však mal super účinok, takže som ho pekne-krásne spotrebovala až po samotné dno a aj keď dobrovoľne si ho zrejme už nekúpim, tým z vás, čo ho ešte neskúšali a majú s perami nejaký problém, tým ho môžem len odporučiť. 

out_news_november_2016


Zubné pasty obvykle medzi spotrebovancov nedávam, keďže zopár marvisiek som ale dostala na testovanie, no tak som si neodpustila. Ako prvú som minula túto jasnomodrú a musím povedať, že sú to jedny z NAJ zubných pást, ake som kedy koštla! Nepenia príliš, takže na zubnú kefku si môžem vytlačiť aj viac, než len ten 1 milimeter štvorcový, ale v ústach zanechajú naozaj nekonečnú sviežosť a skrátka milujem ich. A áno, AJ kvôli tomu dizajnu!

out_news_november_2016


Na testovanie som vyfasovala aj micku od Nuxe, o ktorých som presvedčená, že ich nikdy nie je dosť, aj keď v súčasnosti ich používam hlavne na odličovanie očí. Táto od Nuxe bola rovnako super, ako väčšina arzenálu tejto značky, ale podľa môjho skromného názoru je predsa len trošičku predražená a aby som sa k nej opäť vrátila, musela by byť v inak výhodnej akcii, že jo. Pretože zas taký extra rozdiel medzi ňou a tou od Nivey teda nevidím.
Keď už sme pri tých odličovadlo-čističoch... Ohľadom pleťovej vody od Cien sa príliš vyjadrovať dnes nebudem – chystám samostatnú recenziu, v ktorej vám prezradím všetko, čo vedieť potrebujete. Takže sa nechajte prekvapiť :).

out_news_november_2016


V tajnostkárčení a zatĺkavaní pokračujeme – aj keď prípad spreja na vlasy s UV ochranou od Baley je trošičku iný. Používam ho síce už roky, ale tak nejak sa ešte furt neviem rozhodnúť, či mi jeho účinok vyhovuje alebo nie. Jediný efekt, ktorý som ako-tak postrehla, je totiž fakt, že mi pro jeho používaní slnečné lúče nevytiahnu farbu z vlasov až toľko, ako by tomu bolo v prípade, keby som ho nepoužívala. Či je to pozitívum alebo negatívum, rozhodnutie nechám už na vás a ak sa pripojíte do tábora ľudí, čo nevedia kam z konopí, tak vám to nebudem zazlievať ani trochu.
Naopak, pomerne jednoznačný názor mám na hydratačný šampón Balea Professional. Tento feši a jeho účinok na moje vlasy, no, to bola celkom nuda – lepší výraz asi nenájdem. Zatiaľ čo s tým na blond vlasy a s tým na ochranu pred slniečkom som bola spokoná priam neskutočne, toto je v porovnaní s nimi len naoza slabý odvar a s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou sa vracať k nemu už nebudem.

out_news_november_2016


Pokračujme sprcháčmi. V novembri padli za vlasť hneď 3 a všetky 3 vám môžem len a len odporúčať. Tie od DoveThe Body Shop sú už taká moja klasika, ktorá nikdy nesklame a o mojom objave z Lidla som vám písala ešte tu. Všetky 3 vône sú pre mňa typicky jesenno-zimné, takže zrejme je dosť možné, že si z nich niečo do konca zimy ešte zopakujem.
No a celkom nakoniec tu máme nejaké spotrebované flakóniky s voňavkami – pre tentokrát trošku nižšia /ak nie najnižšia! :D/ cenová kategória. Toaletka od Oriflame ma nalákala na vôňu lipových kvetov, v skutočnosti to taký záhul teda nebol, ale furt som tú vecičku dokázala spotrebovať. 

out_news_november_2016


Naopak, na ružovej Perceive Oasis od Avonu som celkom ulietavala – samozrejme nech vás nenapadne vyhodiť za ňu viac než nejakých 7 éčok! – ale inak som s tou vôňou bola celkom dosť spokojná.
No a s čím som bola spokojná takisto, to bola štvorlístková toaletka od  - áno, od ESSENCE! Nevyhlásila som zatiaľ ešte bankrot, ani mi neruplo v bedni, ale skrátka som si ten malinký, chutnučký flakónik v sympatickej krabičke kúpila. Na opisovanie voňavých tónov som vždy bola ľavá, ale za tých cca 5 éčok vám to môže byť aj jedno – len vyskúšajte! Tiež sa k tejto ľahučkej vôni ešte vrátim niekedy.
No a to by sme mali všetko. Slušná spotreba, nie?
Máte s niečím skúsenosť aj vy? ;)

- cc -   

6 komentárov:

  1. Perceive Oasis mi taky hodně voní, kupovala jsem ji za pár šupek v nějaké akci a je skvělá:-) Taky bych chtěla během měsíce dorazit tři toaletky, mně se podaří ty tři toaletky během měsíce leda tak nakoupit:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taky tak :) No ja som mala v každom flakóne už len na dne, takže so spotrebou nebol problém ;)

      Odstrániť
  2. Ja ten Bione balzam aktuálne používam a nezdá sa mi až taký ohavný :D mám ho celkom rada na noc, ráno mám potom fajné pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No kvalitou je fajn, to určite jo, len teda ten dizajn a vôňa, nič moc teda :D

      Odstrániť
  3. Tak teda, spotreba naozaj slušná. Pár vecičiek z tohto zoznamu som vyskúšala tiež, ale nemôžem povedať, že by boli oslňujúce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo so spotrebou nejak válím poslednú dobu... chvalabohu :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...