streda 22. marca 2017

AQUA MINERAL: naozaj luxusné pleťové tonikum



V dnešnom článku mám pre vás malú chuťovku. Hoci poslednú dobu prisahám na pleťové tonikum z Lidla, ktorého cena vám určite vytrie zrak v pozitívnom slova zmysle, pre tentokrát to bude tak trochu naopak. FANN parfumérie aktuálne okupuje značka AQUA MINERAL s produktami na báze solí a vody z Mŕtveho mora a to ja naozaj rada. Tieto vecičky totiž nielen, že riešia mnohé problémy pleti, ale aj účinne bojujú proti tomu, aby sme vyzerali ako staré, vráskavé korytnačky. A kto už by len toto neocenil, že :).
A tak som jednu vecičku vyskúšala aj ja. Konkrétne: pleťové tonikum Daily Dewdrops.

AQUA_MINERAL_daily_dewdrops_facial_toner



Svieže a ľahké pleťové tonikum je obohatené o extrakty z aloe a obzvlášť vhodné by malo byť pre suchú a zrelú pleť, používať ho ale môže naozaj ktokoľvek.
Prvý pohľad vám absolútne nenapovie, akú exkluzívnu vecičku v rukách držíte. Obal je jednoduchý, plastový a v podstate ohavný. Okrem toho, dekel je riešený tak nešťastne, že vám pri aplikácii na tampónik normálne zavadzia /ale že NESKUTOČNE!!!/ a naozaj vám neodporúčam zdržovať sa v čase večernej čistiacej rutiny v mojej blízkosti!

AQUA_MINERAL_daily_dewdrops_facial_toner_ingredients

Tonikum vonia. Vôňa je pomerne intenzívna, trošku korenistá a trošku pripomína nejaké tie pánske záležitosti na holenie. Alebo tak, no... žiadna sláva, ale budiž, prežijeme – pokiaľ pri aplikácii vecičky nejdem do kolien od smradu, tak to akceptujem. Jednoznačne by som ale uprednostnila, keby tonikum nevoňalo nijako.

AQUA_MINERAL_daily_dewdrops_facial_toner

Inak je vecička na tvári veľmi príjemná, nelepí, stiahne póry, pleť dočistí a nemám s ňou absolútne žiaden problém – čo ja teda občas mávam. V tomto prípade sú ale akékoľvek fľaky po ksichte len neblahou spomienkou na časy minulé.

AQUA_MINERAL_daily_dewdrops_facial_toner

Môj najzásadnejší problém ale spočíva v cene. Predsa len, tá je trošičku závratná – tonikum stojí takmer 26 éčok - a skôr by som neváhala dať RAZ TAKÚ sumičku za pleťový krém alebo sérum. Ale za pleťovú vodu? No, neviem.
Určite sa k tejto Veci ešte vrátim po spotrebovaní celého balenia a pre tentokrát sa nebudem ani číselne vyjadrovať. V podstate okrem obalu nemám dôvod dať niečo iné než fullku, ale tá cena, táááá cena...

Čo vy a exkluzívna pleťová starostlivosť? Ste ochotné rozhadzovať alebo zainvestujete radšej do dekoratívky?

- cc -

2 komentáre:

  1. Verím, že je svoje peniaze táto vecička hodná, ale toľko za tonikum nedám ani náhodou. Pozerala som na Fann a že 25,9 € :(((. Čoooooo?
    Takže zostávam pri svojom vitamínovom Bourjoise :))).
    A áno, som ochotná a schopná investovať do exkluzívnej pleťovej starostlivosti, oplatí sa určite viac ako dekoratívka, ale za krém, sérum a pod., ale za tonikum určite nie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo jo, máme to podobne. Aj keď, som aj toho názoru, že kvalitná a vyhovujúca pleťovka sa dá nájsť aj v nižších cenových kategóriách - každému sadne niečo iné - kdežto pri dekoratívke je to tak málokedy.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...