streda 8. marca 2017

Prekvapujúco dobrý rúž od MAX FACTOR



Tak a ideme si trošku zaduplikovať :). Keď som písala recenziu na tento rúž na tomto webe, vedela som, že ju budem musieť prepísať. Podstata samozrejme ostane zachovaná, štýl písania ale prispôsobiť musím! Isto chápete, že písanie na vlastný blog a na portál, ktorý sa pýši návštevnosťou, akú má, to už musíte byť aj trochu slušný a nerobiť zo seba blázna, že jo :).
Takže na čo sa to dnes pozrieme? Na nový matný rúž na pery od Max Factor.

MAX_FACTOR_velvet_mattes_lipstick_nude


Značka Max Factor prichádza s novinkovou kolekciou matných rúžov s názvom Velvet Mattes, ktoré sľubujú matný efekt bez toho, aby pery vysušovali. Údajne sa tak má diať preto, lebo v zložení sa nachádzajú čiastočky sľudy s nepravidelnou štruktúrou, ktoré umožňujú dosiahnutie matného efektu a nie je nutné, aby bol v rúži vyšší podiel púdrových častíc, ktoré mávajú sušenie na svedomí. Toľko múdre reči od výrobcu.

MAX_FACTOR_velvet_mattes_lipstick_nude


Začnime obalom. V súlade so sľubovaným efektom výrobku je krásny matný, čierny, s červeným nápisom a rozhodne nehrozí jeho neplánované otvorenie v kabelke.
Ja som na testovanie vyfasovala krááááásny, úžasný, prenááádherný a skvelo pigmentovaný  odtienik 05 Nude

MAX_FACTOR_velvet_mattes_lipstick_nude
MAX_FACTOR_velvet_mattes_lipstick_nude

MAX_FACTOR_velvet_mattes_lipstick_nude


Farba sa v tyčinke tvári celkom studeno /a možno na fotke aj na perách :)/, na swatchi aj na perách v reále to už ale žiadna sibírska zima nie je a prekvapivo je ten odtieň aj trošičku teplejší. 
Príliš teplé odtiene na perách ja osobne moc nemusím, toto je ešte ale tá hranica, ktorú nielen že akceptujem, ale ktorú dokonca môžem aj neskonale milovať :).
A nie inak je tomu aj v tomto prípade. Ak by sa vám odtieň zažiadalo trošku „zostudeniť“, stačí, ak pridáte studenšiu, mauve kontúrku a je to - ako som to v čase fotenia urobila aj ja.

MAX_FACTOR_velvet_mattes_lipstick_nude_swatch

Okrem toho, že je farba na perách naozaj veľmi pekná a naozaj matná, skvelý je aj ten pocit, ktorý na perách máte. Rúž je neskutočne príjemný a naozaj pery vôbec nevysušuje. Samozrejme, ak máte pery zdevastované viac, než je slušné, asi vám tie pery dokopy nedá, ale tie normálne rozhodne nevysuší!
Okrem toho, do vrások nezalieza ani sa nikde, kde by ma to príslušne nasieralo, neusádza. 

MAX_FACTOR_velvet_mattes_lipstick_nude

Pozitívne hodnotím aj výdrž rúžu. Nie je to nejaký závratný držák typu lipstain a najmä spočiatku sa o tie poháre odtláča, ale po cécéá polhoďke si na tých perách akoby „sadne“ a - SEDÍ. Prvú úpravu som urobila po asi 6 hodinách a to tam ten rúž furt bol – len som skrátka pociťovala potrebu trošku ho zdokonaliť. Za mňa v tomto ozaj prekvapko, nečakala som od tohto rúžu /a odtieňa/ až takúto výdrž – najmä nie po tom počiatočnom odtláčaní! Pánbohzaplať.

MAX_FACTOR_velvet_mattes_lipstick_nude


Jo a ešte vôňa! Tá je trochu taká „retro“, ale rozhodne nič, čo by vadilo. Bodka.
Jednoznačne odporúčam! Omrknite vo FAnn parfumérkach alebo hocikde, kde tieto rúže majú.
Cena tu aktuálne 7 éčok.

hodnotenie: 9/10

Skúšali ste tento rúž? Alebo sa na to ešte len chystáte? ;)

- cc -

10 komentárov:

  1. Fiha, ty tam mas uz 93 clankov a ani sa nepochvalis? Ja tu lezim chora v posteli a nemam co citat, lebo vsetky blogerky lyzuju a nemyslia na to, ze sa nudim. Takze idem na to :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D a co sa budem chvalit... Tak nech sa paci :) skore uzdravenie prajem!

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. jj, taký klasický a univerzálne použiteľný, ktorý by mala mať každá baba doma :)

      Odstrániť
  3. Odtieň vyzerá veľmi pekne a použiteľne a Tebe sa hodí.
    Ja som zistila, že na mattky nie som a nosiť ich neplánujem. Zostarujú ma :(.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík.
      Fakt? Ja teda frčím práve na matných a keď si dám s leskom, necítim sa celkom komfortne :D

      Odstrániť
  4. Normálne by ma rúž nezaujal kvôli farbe na obale. Ale! ako som prezerala tvoje fotky, na perách sa ukázal výnimočne pekný! určite vyskúšam :-) super článok

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Toto je naozaj taká univerzálna farbička, ktorú by každá jedna z nás mala mať doma a aspoň občas prevetrať ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...