streda 31. mája 2017

Psychedelický rúž od URBAN DECAY



To tak občas dopadá, keď si idete kupovať nové /a naozaj potrebné/ topánky a nepozdáva sa vám ponuka. Obeháte tristoosemdesiatšesť obchodov s topánkami a hladina vášho vytočenia stúpa a stúpa a stúpa... Takže sa ako bez duše motáte nákupným centrom, obzeráte už po desiatykrát predajne obuvi, ktoré ste už navštívili minimálne jedenásťkrát a zrazu niekde vo vašom zornom uhle preblikne logo novej parfumérky...
Samozrejme v hlave vám okamžite blikne kontrolka, ale bojujete urputne, aby ste o logo nezavadili OBOMA očami a presviedčate samú seba, že ísť do parfumérie nasraná, to asi nebude ten najlepší nápad – a obzvlášť v prípade, ak vaša peňaženka aj kreditka zívajú priam zúfalou prázdnotou.
Nuž, nevydalo...

SAVEONBEAUTY_URBAN_DECAY_vice_ruz_psycho


Akýkoľvek high-end rúž u mňa predstavuje zhmotnený sen. Teda, jeden z mnohých – nie že by moja zbierka luxusných rúžov bola nejaká obzvlášť obšírna /bohužiaľ/, ale nejaký ten kúsok sa v nej nachádza. A naposledy do nej pribudol jeden prenádherný feši od Urban Decay.

SAVEONBEAUTY_URBAN_DECAY_vice_ruz_psycho

Treba niečo dodávať k vizuálu? Podľa mňa nie. Kto nemiluje logo UD na UD veciach, nech sa prihlási! :)

SAVEONBEAUTY_URBAN_DECAY_vice_ruz_psycho


Vice rúže na pery máte na výber vo viacerých výsledných finišoch – metalický, krémový, mega-matný atakďalej atakďalej. Ja som si v záchvate chvíľkového beautyblogerského šialenstva vybrala finiš Comfort Matte, ktorý by mal byť na perách „najkrémovejšie matný“. Čiže by nemal pôsobiť tak vysušujúco, ako niektoré matné rúže zvyknú, ale skrátka byť furt matný.
Moje srdce v ten moment najviac zapišťalo po naozaj mierne psychedelickom odtieni Psycho.

SAVEONBEAUTY_URBAN_DECAY_vice_ruz_psycho


Aj keď to ako vždy na fotkách až tak nevyzerá, ide o tmavú malinovú s nádychom studenej červenej a malou kvapkou fialovej, ktorá v sebe obsahuje modro-dúhové /áno, MODRO-DÚHOVÉ!/, ale naozaj drobučké trblietky. Uznávam, že na prvý pohľad /keď si prečítate, čo som napísala :D/ to nemusí byť farbička, na ktorej by mohla ulietavať každá jedna z nás, verte ale, že na perách je ten efekt naozaj decentný a v podstate sa výraznejšie prejaví až vtedy, keď máte rúž na perách už trošku dlhšie – vtedy sa to na vás trbliece jedna báseň!

SAVEONBEAUTY_URBAN_DECAY_vice_ruz_psycho

Ehmm, noo... decentný efekt... Farba je naozaj VEĽMI výrazná /pigmentácia famózna!!!/, vhodná na večer, niektorí jedinci ju ale s prehľadom dajú aj na deň /trebárs ja/. Bohužiaľ, odtieň sa mi na fotke nie celkom podarilo zachytiť - jeden z tých neodfotiteľných odtieňov - a farba je v skutočnosti omnoho viac studená a omnoho viac ružová.


SAVEONBEAUTY_URBAN_DECAY_vice_ruz_psycho_swatch
SAVEONBEAUTY_URBAN_DECAY_vice_ruz_psycho_swatch


Poďme ale k ostatným faktom, ktoré sú pre našu recenziu možno ešte dôležitejšie, než je odtieň.
Rúž je na perách veľmi príjemný a tak neskutočne ľahký, že o ňom pomaly ani neviete. Takýto pocit z rúžu som zatiaľ ešte nikdy nezažila a musím uznať, že je naozaj komfortný. Pery síce nejako extra nezhydratuje off course, ale zas ani nemôžem povedať, že by vysušoval. 

SAVEONBEAUTY_URBAN_DECAY_vice_ruz_psycho


Čo sa výdrže týka, tu je to trošku menej guľometná istota. Rúž, keď sa už na perách usadí, tak drží veľmi slušne – z pohára sa napijete aj bez toho, že by tam po vás ostala nejaká neželaná stopa. Pri konzumovaní nejakej nadrozmernej :) potravy si ale predsa len treba dávať trošku väčší pozor, aby sa vám vaša spodná pera nepootláčala o bradu. Na perách si síce úbytok farby príliš nevšimnete, ale na tej brade áno :). Čo je teda vlastne jeden jediný menší neduh rúžu /ak nerátam cenu 21e :)/.

SAVEONBEAUTY_URBAN_DECAY_vice_ruz_psycho

Jo možno ešte ten, že rúž nijako nevonia! Nie je to síce nejaký závažný nedostatok /pre niekoho dokonca možno aj prednosť/, ale ja mám rada, ak rúž aj pekne vonia... Neva. Týmto všetkým chcem povedať vlastne len to, že s Vice rúžmi rozhodne nekončím! :)

hodnotenie 9/10

Skúšali ste už niečo od Urban Decay? A navštívili ste už nový Douglas v BA? Ak áno, pochváľte sa úlovkami!  ;)

- cc -

5 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Rozumiem, nalaaakal Ta ten genialny popis odtiena isto, to niet o com, to je jasne!!!
      :D

      Odstrániť
  2. Myslím, že tento kúsok si nechám ujsť :::ň, na značke UD neulietavam a plne túto farbu nahradí môj kúsok od Rouge Dior (číslo ti nepoviem), ale s výnimkou tých modrých trblietok, ktoré na fotke vidím, robí presne to isté.
    V Douglase som ešte nebola, nebola príležitosť, ale nutne potrebujem od Benefitu na obočie kefku č. 3.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa čaká v dohľadnej dobe tiež ešte jedna návšteva, s 15perc. zľavou ;) tak tuho premýšľam a zapisujem, čo všetko ešte "nutne potrebujem" :).

      Odstrániť
  3. tá farba je krásna! :) i keď cena ma trošku odrádza no :/
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...