pondelok 28. augusta 2017

Letná dvojka



Len celkom nedávno som sa vám zverila, akáže to kozmetika mi počas leta prirástla k srdcu a v dnešnom článku v započatej téme tak trochu pokračujeme. O mojej úchylke, spočívajúcej v nosení čo najvýraznejších rúžov už určite viete dávno a ako som vám prezradila v tomto článku, toto leto občas zaúchyláčim aj na nejakom tom lesku na pery.
A tak som sa rozhodla vám dnes ukázať moje dve aktuálne novinky.

saveonbeauty_high_end_kozmetika

Začnime tým luxusnejším, pre mňa viac ceneným a samozrejme aj viac používaným.
Rúže od Guerlain sú pre mňa symbolom luxusu a aj keď ich v konečnom dôsledku môžu strčiť  do vrecka iné, menej luxusné značky, ak sa naskytne možnosť nejaký kúsok uloviť, nikdy neodolám :).

saveonbeauty_guerlain_la_petite_robe_noire_neon_pumps_recenzia


La Petite Robe Noire je už taký malý kult, ako s obľoubou niekedy hovorievam. Srdiečkové balenie je rozkošné, elegantné a štýlové, o kvalite vypracovania ani nehovoriac. Ja som si na vyskúšanie z Elnina vybrala odtieň Neon Pumps /lebo NEON, že!/.

saveonbeauty_guerlain_la_petite_robe_noire_neon_pumps_recenzia
saveonbeauty_guerlain_la_petite_robe_noire_neon_pumps_recenzia

No, hneď na úvod vám poviem, že zas taká „tragédia“ s tým neónom to nie je. Farba tyčinky zodpovedá tejto fotke, ale na pery ju v podstate nedostanete – „malý čierny“ rúž totiž tak trošku pripomína balzamík na pery, resp. hybrid medzi rúžom a balzamom a jeho pigmentácia zas taká závratná nie je /podobne ma prvotný swatch na ruke prekvapil už pri tomto rúži tejto značky a ja začínam mať pocit, že guerlainovské rúže inú konzistenciu ani nepoznajú :)/.

saveonbeauty_shiseido_luminizing_lip_gloss_BE201_swatch
hore SHISEIDO lesk, dole GUERLAIN rúž... logicky :)


Guerlainovský „neónkový“ odtieň je tak v podstate veľmi decentná malinová farbička, s ktorou v pohode dáte bežný pracovný deň, ale aj nejakú tú večerno-nočnú akciu, off course.
Ku cti rúžu slúži, že aj keď má lesklý finiš /čo býva v mojom prípade niekedy skôr negatívnym, než pozitívnym zistením/, pery krásne hydratuje /logické/, úžasne ovocne vonia a sladučko chutííííí. Megadlhú výdrž v pôvodnom stave od neho ale nečakajte – predsa len, tak dobre hydratujúci rúž to jednoducho nezvládne viac než 2 hodinky, nech už ide o akúkoľvek luxusnú značku a treba počas dňa dolaďovať.

saveonbeauty_guerlain_la_petite_robe_noire_neon_pumps_recenzia

Napriek tomu /kvalitka sa nezaprie, čo si budeme čo navrávať!/, z pier mizne maximálne rovnomerne, takže sa z malinových pier dopracujete k bledoružovým až tak plynule, že si to ani nevšimnete :).
Takže v konečnom dôsledku môžem skonštatovať, že rozšírenie mojej zbierky high-end rúžov dopadlo pozitívne a to je pre mňa vždy také optimistické zistenie :D.
Ešte pár teplých slov k cene. Tu zoženiete za sympatických cécéá 15 éčok a ak by sa vám nepozdával môj akoženeónkový odtieň, môžete si byť isté, že si vyberiete aj tak – v ponuke je asi tristoosemdesiat miliónov odtieňov a niektoré aj pod 10 éčok!!!

saveonbeauty_shiseido_luminizing_lip_gloss


Druhým fešim v mojej papuľkovej zbierke je Luminizing Lip Gloss od Shiseido. Nie som príliš lesková a keď už nejaký použijem, obvykle je bezfarebný a musím byť k nemu adekvátne opálená, potažmo aspoň nabronzerovaná. Keď som ale uvidela CENU TOHTO lesku na pery, nezaváhala som ani na okamih! Budem ale za sviňu a ešte vám ju chvíľočku neprezradím :).
Lesk je v odtieni BE201, z čoho asi moc múdre nebudete, ide ale o telový nude odtieň, ktorý obsahuje nejakú tú /veľmi drobučkú a na perách nepostrehnuteľnú/ trblietku. Balenie je klasické leskové, ale pôsobí aj trošku exkluzívne. Konzistencia je stredne hustá, lesk nevonia a nechutí /chvalabohu, konzumujem radšej rúže než lesky :D/ a na perách nelepí – dokonca by som povedala, že ich aj hydratuje. Vďaka tomu, že je predsa len trošku farebný, tak vám nejakú tú farbu na perách aj zanechá, ak by ste na nej ale neulietavali, stačí ubrať množstvo a trošku pošmrdlať jednu peru o druhú. Tentokrát si musíte vystačiť so swatchom pár obrázkov vyššie, v akcii by ste beztak videli akurát veľký guľový.
Jediné slabé miesto lesku na pery Shiseido je podľa môjho skromného názoru jeho aplikátor. 

saveonbeauty_shiseido_luminizing_lip_gloss


Ten je totiž vo forme tenkého štetčeka a naleskovať ním pery, to si vyžaduje veľkú dávku sebazapierania pri snahe ovládnuť tú spŕšku nadávok, čo vám lezie na jazyk! Naozaj nemožné... lesk pri tom šmuhuje a ak si nepomôžete prstom, tak to skrátka moc dokonalo vyzerať nebude! Klasický penový aplikátor by bol v tomto prípade oveľa rozumnejšou a najmä praktickejšou voľbou.
Takže možno sa trošku začudujete, ak vám na otázku, či by som lesk odporučila, poviem jednoznačné ÁNO :).
LEBO: cena. Tu ste si ho mohli ukoristiť za neuveriteľné 2 /áno DVE!!/ eurá aj niečo, cenu si už presne nepamätám. A keďže ide o značku, o akú ide, rozhodne radšej budem doma mať dobrý lesk na pery luxusnej značky s aplikátorom naprd, ako dobrý lesk na pery s dobrým aplikátorom od Miss S., napríklad :D.

saveonbeauty_high_end_kozmetika


Holt, aktuálne môj lesk v e-shope nezoženiete a ja sa tomu absolútne nečudujem – vidieť za takúto cenu taký exkluzívny kúsok a nezobrať ho, to by bolo asi vcelku trestuhodné, že. Tak uvidíme, kedy ho Elnino opäť naskladní a momentálne môžete túto druhú časť recenzie brať akurát tak, že sa beautyblogerka chvasce, čo sa jej podarilo uhnať a vy to zatiaľ mať zrejme nebudete :D.

hodnotenie:
Guerlain 9/10
Shiseido obsah 8/10, aplikátor 0/10

Aké luxusné kúsky máte vo svojich rúžovo-leskových zbierkach? ;)

- cc -

8 komentárov:

  1. 15,- a za 2 hodiny ho zješ? Za toto je človek ochotný dať 15,-? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nuž, môj vzťah ku značke Guelain poznáš :))), milujem ju, ale vo vzťahu k rúžom som neutrálna. Pár kúskov mám, asi cca 3, ale sú dlhšie trvácne ako 2 hodiny :))) (asi som mala viac šťastia pri výbere). A nie neónky, to nie je moja šálka kávy.
    Z Guerlainu mám rada skôr ich verziu rúžov Kiss Kiss, tie držia dlhšie.
    Alebo potom Dior Rouge Dior :)))), tých mám najviac, držia ako lepidlo :).
    Lesky nenosím, vyzerám v tom príšerne, ani za 2 € :))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo, tiež si myslím, že Kiss Kiss je asi lepší pre mňa... Ale čo si budeme čo navrávať, rúže tejto značky sú symbolom luxusu, tak prečo by som odolávala, keď nemusím :D
      Dior som ešte neskúšala, ale predbežne z tých drahších kúskov u mňa vedie asi MAC.
      Tiež si bez rúžu pripadáš ako nedokončená? :D

      Odstrániť
    2. Ja si nepripadám ako nedokončená. Ja som nedokončená, bez rúžu. Bledá, bez života. Mám bledú pleť, modré oči. Pre mňa je rúž nevyhnutnosťou.

      Odstrániť
    3. :D tak to je ešte vyšší level pocitu nedokončenosti. Ja teda najmä teraz v lete až tak bledá nie som, ale ak nemám na perách rúž, mám pocit, že ma nevidno :)

      Odstrániť
  3. Ten lesk vypadá skvěle, já mám doma s podobným štětečkem a taky se to dělá blbě:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja neviem, kto toto mohol vymyslieť, dať na lesk štetec...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...