pondelok 23. apríla 2018

Zbavujem sa kozmetiky - ako a prečo, PART 4

Tak strašne dávno sme tu nemali post o zbavovaní sa kozmetiky, až ma to uvádza do stavu psychickej nepohody a utvrdzuje v presvedčení, že jej triedeniu by som sa mala venovať podstatne dôslednejšie. Už celkom dlhú dobu som intenzívne naladená na nôtu nekompromisného posúvania ďalej nevyhovujúcej a nepoužívanej kozmetiky a zatiaľ sa mi celkom darí. Občas som totiž mala tendencie pozerať na kozmetiku tak trošku zaslepene /v akožeštýle totojedarčektonevyhodím/, konečne som si ale uvedomila, že v beautyblogerskej domácnosti to takto dlho fungovať nebude. Takže som si opäť raz vstúpila do svedomia, prehrabala naškrečkované zásoby a dnes vám môžem zasa ukázať zopár vecičiek, ktorými snáď urobím radosť niekomu inému ;).

saveonbeauty_vyradena_kozmetika_recenzia


Kazetu od Pupa Milano som už posunula kamoške a to celkom spontánne. Stačilo posťažovať sa, že nemá doma žiadnu paletku s očnými tieňmi /chápete???/ a ja som pohotovo vytiahla zo šuflíka túto fešandu. Nemyslím si doteraz, že je to zlá paletka, ale jednoducho je tak strašne preplácaná všetkým možným /ako to len Pupa vie!/, až som sa do jej používania musela nútiť! Preto bolo len otázkou času, kto z môjho okolia jej padne za obeť. A odniesla si to /ju/ kamoška.

saveonbeauty_bronx_colors_the_legendary_lipstick_cinnamon_recenzia


Vo svojej podstate jediná vec, ktorá ma na tomto rúži fascinovala, bolo klikacie balenie. To mi vždy prišlo naozaj zábavné a psychorelaxačné, ale samotný rúž svojimi vlastnosťami a najmä odtieňom už taký zábavný nebol. Skrátka príjemný, ale furt obyčajný hydratačný rúž s ohavnou škoricovou červenohnedou farbou. A to ja naozaj nemusím – aj keď som dlho sama seba presviedčala, že môžem.

saveonbeauty_astor_colorwaves_eyeshadow_recenzia


Vlastne celkom priemerný, tmavozelený očný tieň, ktorý nevidím dôvod používať a roky nepoužívam. Mám doma náhradníka, len lepšie pigmentovaný a odtieňovo zaujímavejší v podobe očného tieňa od Trend It Up a mrknúť naň sa môžete v tomto článku. Doma zatiaľ ostáva modrý očný tieň, uvidíme, do kedy.

ALVERDE zapečený duo-bronzer v odtieni 10 Light Bronze
Môj prvý bronzer ever, pokiaľ ma pamäť neklame. Z čoho teda logicky vyplýva, že veľké city k nemu neprechovávam, keďže si to veľmi ani nepamätám, že jo.
Ako som postupom času svoju zbierku bronzerov rozširovala, tento ustupoval do úzadia čím ďalej, tým viac. Dôvodom je dosť studený podtón, ktorý si nemyslím, že mojej žltej pleti príliš lichotí. Okrem toho, príde mi až príliš slabo pigmentovaný – čo by nebolo na až takú škodu, ale furt si nemyslím, že ho skrátka doma potrebujem.

saveonbeauty_alverde_bronzer_recenzia

JORDANA ceruzka na oči v odtieni Peacock Blue
Ceruzka bola darčekom k nejakej objednávke a aj keď, off course, potešila, v konečnom dôsledku bola – ako sa to už občas stáva – zbytočnosťou najzbytočnejšou. Svetlý, tyrkysový odtieň je síce zaujímavý, ale keďže je priam zúfalo nepigmentovaný už len pri swatchovaní na ruku, na oko sa s týmto ja teda absolútne neodvážim! Snáď sa nájde väčšia hrdinka ako Claire Clairmont :).

ORIFLAME balzam so škoricovým olejom
S kultovými balzamíkmi od Oriflame mám len jediný, ale o to zásadnejší problém. Mám ich jednoducho veľa. Nie sú to síce tie najlepšie balzamy na pery ever, ale mám ich rada – a preto ich rada aj nakupujem a zhromažďujem. No a občas aj rozdávam :).
Vôňa tohto škoricového je dosť špecifická a naozaj sa neviem rozhodnúť, či ju milujem alebo neznášam, preto keď som sa potrebovala jedného vajca „zbaviť“, zvolila som práve to škoricové.

saveonbeauty_vyradena_kozmetika_recenzia


Táto kategória ma mrzí obzvlášť. Značku The Body Shop mám rada a v podstate mi je hlavne sympatická, ale ako sa mi tak zdá, to top sa ukrýva práve v úžasných telových maslách a v ničom inom. Balzam na pery tejto značky, s ktorým som bola spokojná, bol tento medový a posledné dve skúsenosti sú už z kategórie priemer až tragédia. Masielko s arganovým olejom síce krásne vonia, ale tá krémová konzistencia ma celkom neohúrila. No a ten medový s ľahkým shimmerom /tá divná guľovitá záležitosť na fotke vpravo/, o tom vlastne neviem, čo si myslieť! Hydratácia úbohá, konzistencia príliš tuhá a divná, vizuálny efekt ohavný. Furt si hovorím, že mu dám ešte šancu, ale ak sa tak nad tým zamyslím, nemám prečo – moje nároky na balzamy na pery sú niekde úplne inde a ja sa nedokážem donútiť používať ho! Niekto ďalší bude snáď spokojný...

A to by bolo pre dnešok všetko. Myslím, že aktuálne som sa dopracovala do fázy naozajstnej spokojnosti s mojou zbierkou kozmetiky a konečne aspoň nejaký čas nie je čo vyhadzovať, potažmo posúvať ďalej. 
Tipujem, že dlho to nepotrvá! ;)
Máte s niečím z dnešného článku skúsenosť aj vy?

- cc -



2 komentáre:

  1. Áno, mám :))). Balzamy od Oriflame, vždy sa ku mne nejako dostanú, lebo sú ňuňu. Pre mňa sú ale obyčajným priemerom , a preto posúvam.
    A okrem toho, po vytriedení to riešim tak, že na stolíku, okolo ktorého prejde kvantum kolegýň, uložím všetko čoho sa chcem zbaviť. Do hodiny je potom. Dávam tam aj všetky možné aj nemožné vzorčeky pre mňa nevyužiteľné a pod.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...