piatok 1. septembra 2017

NYX haul /alebo objav a neobjav/



Skúmanie značky NYX pokračuje. Naposledy v mojom nákupnom košíku skončili dve vecičky a dnes, po dôkladnom otestovaní /ako inak!/, som sa rozhodla ukázať vám ich. A pekne pohromade - Full Throttle Lipstick rúž na pery a Baked Blush lícenku.

saveonbeauty_nyx_review


Začnime rúžom.
Moju slabosť pre čo najvýraznejšie pery vám prízvukovať asi nemusím. Takže je len logické, že ako prvý z matných Full Throttle rúžov skončil u mňa práve tento feši. Ak sa vám zdá, že podobný odtieň ste už u mňa na blogu videli, no tak sa to zdá aj mne :). Môj tekutý Liquid Suede rúž v neónkovom odtieni Pink Lust sa totiž zdá byť presne tou istou farebnou verziu, odlišujúcou sa akurát textúrou. A popravde, je to pre mňa maximálne pozitívne zistenie, pretože s tekutou textúrou rúžov ani po tých storočiach až tak veľmi zžitá nie som a furt uprednostňujem klasiku v podobe tyčiniek.

saveonbeauty_nyx_full_throttle_lethal_kiss_recenzia


Tvar Full Throttle rúžu je dokonalosť sama o sebe. Rúžovacia tyčinka nie je síce najdlhšia, ale o to užšia /ha ha/, ale to rúžovanie s ňou zvládnete jedna radosť, aj keby ste mali naozaj úzke pery.
Môj odtieň nesie krásne morbídny názov Lethal Kiss /čo si budeme čo navrávať, už len to je pre mňa dôvodom, prečo si nejakú VEC kúpiť :)/ a je to tá najžiarivejšia ružová s jemným fialkovým podtónom, aká kedy na mojej papuľke bola! Skutočná neónka.

saveonbeauty_nyx_full_throttle_rúž_na_pery_lethal_kiss_swatch


Rúž je na perách veľmi príjemný a ľahučký, ani o ňom neviete. Výsledný finiš je matný, ale mňa osobne nevysušuje. Faktom ale je, že pery musíte mať v kondícii, aby ste tento rúž mohli nosiť /čo môžete vidieť aj na fotke, že až v takej kondícii som ich v čase fotenia nemala :)/. Malým nedostatkom pre mňa je to, že po dlhšej dobe môže na perách začať vytvárať také tie žmolky, čo sú pre mňa inak neprijateľné, ale keďže sa to deje len po NAOZAJ dlhej dobe, tak mu tento nedostatok – aj vzhľadom k ostatným prednostiam – veľmi rada odpustím.

saveonbeauty_nyx_full_throttle_lethal_kiss_swatch


Čím by sme sa teda mali pristaviť pri jednom z TOP benefitov tohto rúžu /ak nie tým NAJ TOP :)/ a tým je výdrž. Tá je, prosímpekne, naozaj SKVELÁ a dokonca môžem povedať, že aspoň trochu konkuruje týmto tekutým farbičkám na pery. Fuckt smekám...

saveonbeauty_nyx_kozmetika_swatch


Ešte malé odporúčanie: Keďže ide o tak výraznú farbičku, vnútornú líniu narúžovaných pier vždy pošúchajte papierovou vreckovou, aby prechody boli menej výrazné a nerobili nejakú neplechu. Ja to tak robím s každým rúžom, v tomto prípade to ale kladiem na srdce naozaj každej z vás :).
Suma sumárum, naozaj skvelý rúž a určite si pôjdem po ďalšie odtiene – ak máte rady matné a intenzívne pigmentované rúže, myslím, že neobanujete.
Cena Full Throttle rúžov sa pohybuje, ak si dobre pamätám, tesne pod hranicou 7 éčok, čo žiadna tragédia nie je /aj keď vezmeme v úvahu naozaj malý objem samotnej tyčinky, no, čo už, nemôže byť všetko dokonalé, že/.

saveonbeauty_nyx_kozmetika


Môžeme prejsť k farbe na líčka. Tu to už, bohužiaľ, taká hitparáda nebude.
Ak nebudem chrochtať nad sympatickým a kvalitným obalom a krásnou farbou zapečenej lícenky v odtieni Foreplay /ktorú údajne môžete využiť aj ako bronzer, ha ha/, tak je to v podstate celkom tragédia.

saveonbeauty_nyx_baked_blush_licenka_recenzia
saveonbeauty_nyx_baked_blush_licenka_recenzia


Farbička je nádherná broskyňkovo-ružová s VEĽMI JEMNÝM /a nedefinovateľným/ odleskom, takže čisto teoreticky ňou môžete suplovať aj rozjasňovač v prípade, že máte ranné fofry/, ale BOHUŽIAĽ, lícenka je tak moc ZAPEČENÁ/NEPIGMENTOVANÁ, že tým štetcom musíte šmrdlať po nej asi tak hodinu a aj tak je výsledný efekt na tvári ledva viditeľný! Čo teda môžete vidieť aj na mojej fotke vyššie, neviditeľná lícenka s viditeľným rúžom v akcii :).

saveonbeauty_nyx_baked_blush_licenka_swatch


V konečnom dôsledku ma to samozrejme veľmi mrzí, pretože tá farbička je naozaj veľmi pekná a čisto teoreticky by mala sedieť asi každej jednej z nás, ale takto teda rozhodne nie... a nech stojí čo stojí /ak si dobre pamätám, okolo 8e/.
Takže pre dnešok jedno pozitívne prekvapenie a jedno negatívne. Tvárme sa teda optimisticky, furt je to päťdesiatpercentná úspešnosť :).

hodnotenie:
rúž 9/10
lícenka 4/10

Máte skúsenosť s niektorou s vecičiek z dnešného článku?

- cc -


10 komentárov:

  1. Odstín rtěnky je opravdu nádherný! :) Hodně podobný mám od MACu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo je prekrásny... Žeby Candy Yum-Yum? Na ten si brúsim zuby :)

      Odstrániť
  2. Jéžiši, to sú farby ! Krásne to vyzerá, ale nič pre mňa. Zvýrazňujú mi takéto typy farieb vrásky a vek, a to je eeeeee pre mňa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zas na takýchto farbách frčím a cítim sa v nich najlepšie... škoda, že na bežný deň je toto už dosť aj na mňa :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...